  • 1. Data: 2012-05-24 20:17:03
    Temat: Phoenix Contact (PLC) - Jak to ugryźć?
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Witam.
    Dostała mi się pod opiekę maszyna, której automatyka zrobiona jest na
    sterowniku Phoenix Contact ILC 200 IB.
    Wraz z maszyną przyszła płytka z zawartością:
    PC WORX 2.02
    PC WORX 3.03
    Wsad do PLC o nazwie *.BG4

    Zainstalowałem PC WORX v2 i v3. Otwieram w jednym z nich projekt.
    Jest to nawet podobne do innych, znaych mi środowisk związanych z PLC.
    Ale to trochę za mało by coś z tym zrobić (modyfikacje programu PLC
    nieuniknione)
    Największy jednak problem to:
    jak połączyć się z PLC ???
    Czy jest ktoś na grupie narabiający z tym prawdziwkiem i zechciałby rzucić
    parę rad ???

    Pozdrawiam
    ELP

  • 2. Data: 2012-05-24 22:59:06
    Temat: Re: Phoenix Contact (PLC) - Jak to ugryźć?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 24 Maj, 20:17, ELP <e...@p...neostrada.pl> wrote:
    > Czy jest ktoś na grupie narabiający z tym prawdziwkiem i zechciałby rzucić
    > parę rad ???

    Ja mając styczność ze "szrotem" z GE, programowanie wstępne robiłem
    przez rs232, poszperaj w programie czy nie ma tam czegoś na kształt
    "initial storage" albo coś w ten deseń, po czymś takim powinno
    zabanglać po ethernecie.

    Pzdr.
    L.