  • 1. Data: 2014-04-09 21:29:48
    Temat: Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Witam.

    Dzisiaj starłem się z problemem przejazdu przez Warszawę dużym autem.
    Nie jestem z tych okolic, w Wawie bywam możliwie rzadko.

    Nawigacja można powiedzieć poległa. I tak dzielnie walczyła i nieraz
    mnie przez Warszawę prawidłowo przeprowadziła ale dzisiaj chciała mnie
    poprowadzić najpierw S8 a po nakazaniu ominięcia, przez DK7
    (wisłostrada?) i ten tunel gdzie jest chyba zakaz na wyskość poniżej 4m
    (ile to nie wiem tylko słyszałem, że się tiry na bramownicach blokują).

    Pacjent: 40t DMC, 17,5 dł, 2.55szer, 4.09 wysokość. Posiadam zezwolenie
    C16, przejazdy w ciągu dnia.

    Odpadła cała S8 i Most Grota bo tam zakaz od 6-22, z którego nie zwalnia
    C16. Odpadła wisłostrada bo tunel. Sugerowano mi przejazd Doliną
    służewiecką na most siekierkowski (i ew. powrót Północnym na lewą stronę
    Wisły i dalej na Łomianki).
    Na Wał miedzeszyński bym dojechał a dalej mi nawigacja pokazywała z
    grubsza roboty drogowe, same korki i jakiś zakaz (wysokość?) na Wybrzeżu
    Szczecińskim.

    Z kolei trasa przez Błonie i DW579 na Kazuń ma z tego co wiem w Kazuniu
    ograniczenie na 10ton.

    Wymyśliłem taką trasę:
    http://goo.gl/maps/easNj
    ale nie byłem jej pewien. Nie spieszyło mi się więc zagrałem bezpiecznie
    i wyjechałem z Wawy tą samą drogą, którą przyjechałem:

    http://goo.gl/maps/WGNqb

    Ciekaw jestem jaka czasowa różnica w okolicach godziny 17 wychodzi.

    Jakieś sugestie na przyszłość, żeby tyle km nie nadrabiać niepotrzebnie?

    --
    WildS

  • 2. Data: 2014-04-09 22:00:35
    Temat: Re: Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 09.04.2014 o 21:29 WildS <f...@n...pl> pisze:

    > Wymyśliłem taką trasę:
    > http://goo.gl/maps/easNj
    > ale nie byłem jej pewien.

    Ta trasa jest dobra ale ma jedno słabe miejsce: Dolinka Służewiecka -
    około 17 jest codziennie zapchana, przejazd do mostu czasami zajmuje
    30min. Co drugi dzień dodatkowo jest dzwon "przy kościele", czasami można
    tam postać i godzinę. W ciągu dnia raczej rzadko kiedy stoi. Jak będziesz
    jechał rano - dodatkowo postoisz na Puławskiej do wiaduktu S2.

    > http://goo.gl/maps/WGNqb
    >
    > Ciekaw jestem jaka czasowa różnica w okolicach godziny 17 wychodzi.
    >
    > Jakieś sugestie na przyszłość, żeby tyle km nie nadrabiać niepotrzebnie?

    Jest też wariant S2, S8, Babice, Klaudyn, Łomianki, 7 - tam też jest
    ograniczenie do 10t ale "dużych" jak słyszę na CB nie ruszają. Każdemu
    "dużemu mobilowi" radzą aby w razie kontroli powiedział że z/do Kolportera
    jedzie:-).

    Trasa przez Dolinkę jest najlepsza ale tylko miedzy 10-tą a 15-tą. Później
    lub wcześniej jest ciasno.

    TG

  • 3. Data: 2014-04-09 22:09:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-09 21:29, WildS pisze:
> [...]
    > (wisłostrada?) i ten tunel gdzie jest chyba zakaz na wyskość poniżej 4m
    > (ile to nie wiem tylko słyszałem, że się tiry na bramownicach blokują).

    Tunel, pod którym się TIRy nie mieszczą jest pod Rondem Zesłańców. Ale
    fakt, że teraz przez remont Trasy Łazienkowskiej jest na Wisłostradzie
    ograniczenie wysokości do 3,3m.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2014-04-09 22:24:16
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-04-09, Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

> [...]
    > tam postać i godzinę. W ciągu dnia raczej rzadko kiedy stoi. Jak będziesz
    > jechał rano - dodatkowo postoisz na Puławskiej do wiaduktu S2.

    Zjazd na S2 korkuje całą Puławską?
    Czyli po prawej stronie Wisły dla dużego nie ma tam niespodzianek?

    Ogólnie jeśli korki nie przekroczą godziny z hakiem to mi się opłaca bo
    tyle mniej więcej nadkładam jadąc na około przez Sochaczew.

> [...]
    > ograniczenie do 10t ale "dużych" jak słyszę na CB nie ruszają. Każdemu
    > "dużemu mobilowi" radzą aby w razie kontroli powiedział że z/do Kolportera

    S8 od starej 2 do Mostu Grota mam zakaz 6-22. Mimo wszystko bardzo
    ciekawa opcja. Pytanie - gdzie na S8 łowią jadących na zakazie - mają
    jakąś zatoczkę jak na kawałku pomiędzy lotniskiem i Puławską?
    Jeśli na tym kawałku do zjazdu na Babice jest czysto to przy najbliższej
    okazji przetestuję.

    > Trasa przez Dolinkę jest najlepsza ale tylko miedzy 10-tą a 15-tą. Później
    > lub wcześniej jest ciasno.

    Dzięki. Dzisiaj akurat jechałem o 17 więc chyba nienajgorzej na tym
    wyszedłem.

    Ten rejon to mój koszmar - same zakazy, wiadukty, tonaże, duży ruch i
    cwaniakujące osobówki.

    --
    WildS

  • 5. Data: 2014-04-09 22:28:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 9 Apr 2014 21:29:48 +0200 (CEST), WildS <f...@n...pl>
    wrote:

    >Wymyśliłem taką trasę:
    >http://goo.gl/maps/easNj

    To jest jedyna rozsądna trasa.

    >ale nie byłem jej pewien. Nie spieszyło mi się więc zagrałem bezpiecznie
    >i wyjechałem z Wawy tą samą drogą, którą przyjechałem:
    >http://goo.gl/maps/WGNqb

    Niezłe kółko :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2014-04-09 22:30:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 9 Apr 2014 22:24:16 +0200 (CEST), WildS <f...@n...pl>
    wrote:

    >S8 od starej 2 do Mostu Grota mam zakaz 6-22. Mimo wszystko bardzo
    >ciekawa opcja. Pytanie - gdzie na S8 łowią jadących na zakazie - mają
    >jakąś zatoczkę jak na kawałku pomiędzy lotniskiem i Puławską?

    Między węzłem Lazurowa a Powązkami.

    >Jeśli na tym kawałku do zjazdu na Babice jest czysto to przy najbliższej
    >okazji przetestuję.

    Do Babic możesz śmiało S8 jechać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2014-04-09 22:46:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    jerzu wrote:

    > Między węzłem Lazurowa a Powązkami.

    Przed Powązkowską regularnie łapią cieżarówki, ale od czasu do czasu
    łapią też między Puławską a Al. Krakowską.

  • 8. Data: 2014-04-09 22:48:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Grejon wrote:

    > Tunel, pod którym się TIRy nie mieszczą jest pod Rondem Zesłańców. Ale
    > fakt, że teraz przez remont Trasy Łazienkowskiej jest na Wisłostradzie
    > ograniczenie wysokości do 3,3m.

    Na Rondzie Zesłańców TIRy nie mieszczą się w tunelu i dlatego
    przejeżdżają przez rondo normalnie, czyli po rondzie, a nie tunelem.

  • 9. Data: 2014-04-10 09:21:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-09 22:48, Poldek pisze:

    > Na Rondzie Zesłańców TIRy nie mieszczą się w tunelu i dlatego
    > przejeżdżają przez rondo normalnie, czyli po rondzie, a nie tunelem.

    Zgadza się, tylko mam wrażenie, że niektórzy mylą te tunele.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 10. Data: 2014-04-10 10:33:43
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.04.2014 21:29, WildS pisze:

    > Pacjent: 40t DMC, 17,5 dł, 2.55szer, 4.09 wysokość.

    10. Wysokość pojazdu z ładunkiem nie może przekraczać 4 m.
    11. Jeżeli masa, naciski osi lub wymiary pojazdu wraz z ładunkiem lub
    bez ładunku są większe od dopuszczalnych, przewidzianych dla danej drogi
    w przepisach określających warunki techniczne pojazdów oraz określonych
    w ust. 6, 8 i 10, przejazd pojazdu jest dozwolony tylko pod warunkiem
    uzyskania zezwolenia.

    Zezwolenie na przejazd pojazdu ponadgabarytowego wydaje się na konkretny
    przejazd konkretną trasą, po sprawdzeniu, czy pojazd na danej trasie się
    zmieści.

    MJ
    (W praktyce oczywiście pojazd o 9 cm za wysoki przejedzie wszędzie tam,
    gdzie nie ma ograniczenia wysokości poniżej 4 metrów, norma przewiduje
    zapas i to spory.)