  • 1. Data: 2013-08-28 18:43:49
    Temat: Piec reflow T962 - ktoś ma ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Tak się zastanawiam, czy by nie kupić tego piecyka
    http://diolut.pl/t962-automatyczny-piec-do-bga-smd-i
    r-reflow-p-3331.html

    Ktoś może się podzielić wrażeniami ?
    Robię głównie płytki raczej nieduże - kilkanaście cm. x kilkanaście cm.

    Nie mam ciągle czasu zrobić sobie czegoś sam, więc pomyślałem o tym
    gotowcu na początek. Oczywiście cudów nie oczekuję, ale też jeśli to
    jakiś badziew ostatni, no to też sensu nie ma...

    Co myślicie ?

  • 2. Data: 2013-08-28 20:21:29
    Temat: Re: Piec reflow T962 - ktoś ma ?
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 28.08.2013 18:43, sundayman pisze:
> [...]
    > gotowcu na początek. Oczywiście cudów nie oczekuję, ale też jeśli to
    > jakiś badziew ostatni, no to też sensu nie ma...

    Sprawdziłeś archiwum grupy?
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.elektronika/
    J8XWotOr7qI/39ZWItj0Kq0J

  • 3. Data: 2013-08-28 21:45:23
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-28 18:43, sundayman pisze:
> [...]
    > gotowcu na początek. Oczywiście cudów nie oczekuję, ale też jeśli to
    > jakiś badziew ostatni, no to też sensu nie ma...

    Było było było opiekacz do grzanek bedzie tanszy i kto wie czy nie lepszy.

  • 4. Data: 2013-08-29 00:16:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Sprawdziłeś archiwum grupy?
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.elektronika/
    J8XWotOr7qI/39ZWItj0Kq0J

    tak, nawet jest w tym wątku moje pytanie :)
    Myślałem, że może jakieś inne opinie będą, bo tam w sumie jedna jest...