  • 1. Data: 2013-08-26 18:30:27
    Temat: neonówki
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    pewnie Ci co robią w g... to wiedzą, chodzi o neonówki, w którą stronę je
    się obraca, żeby wyjąć i później w którą stronę się je obraca, żeby
    "zapiąć"?
    chodzi o to, żeby nie rozwalić gniazdek...

  • 2. Data: 2013-08-26 18:42:15
    Temat: Re: neonówki
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 26.08.2013 18:30, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > "zapiąć"?
    > chodzi o to, żeby nie rozwalić gniazdek...

    Neonówką zwyczajowo nazywam taki wkrętak (aka śrubokręt) który świeci
    jak go przytknę do fazy. Nie wiem za cholerę czy jest różnica między
    obracaniem go w prawo lub w lewo. NMSP.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2013-08-26 18:47:30
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie pierdol...
    NMSP

  • 4. Data: 2013-08-26 21:05:57
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-26 18:42, Jakub Rakus pisze:

    > Neonówką zwyczajowo nazywam taki wkrętak (aka śrubokręt) który świeci

    Bo ma w środku neonówkę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2013-08-26 23:14:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > Neonówką zwyczajowo nazywam taki wkrętak (aka śrubokręt) który świeci
    > jak go przytknę do fazy. Nie wiem za cholerę czy jest różnica między
    > obracaniem go w prawo lub w lewo.

    Przy obracaniu w prawo śrubka się wkręca, a w lewo -- wykręca.

    > NMSP.

    Cieszę się, że mogłem pomóc.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2013-08-26 23:37:51
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > "zapiąć"?
    > chodzi o to, żeby nie rozwalić gniazdek...

    To sie lepiej w łeb pierdolnij, debilu. Może Ci jakas klepka się
    "zapnie"....

  • 7. Data: 2013-08-26 23:51:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Muszę powiedzieć, że aż pożałowałem, że ministerstwo siedzi w killfilu i
    nie wiem czy w cytacie jest całość tej poezji.

    No takie perełki, a tu my - wieprze.

  • 8. Data: 2013-08-27 03:57:12
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    w prawo czyli zgodnie ze wskazówkami zegara?
    patrząc z której strony?

  • 9. Data: 2013-08-27 07:20:46
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 26.08.2013 23:37, Kukus Minipalus pisze:

    > "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> schrieb im Newsbeitrag
    >

    > To sie lepiej w łeb pierdolnij, debilu. Może Ci jakas klepka się
    > "zapnie"....

    Żeby się zapięła, to najpierw trzeba ją mieć ;-)

  • 10. Data: 2013-08-27 07:21:28
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 26.08.2013 18:47, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > nie pierdol...
    > NMSP

    A od czego pochodzi słowo "neonówka" ?