  • 11. Data: 2015-02-15 19:12:15
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja też bardzo chętnie podpiszę.
    > Gdzie to?

    https://secure.avaaz.org/pl/petition/Sejm_RP_Zadamy_
    depenalizacji_przechodzenia_przez_ulice_na_czerwonym
    _swietle/?aVlrejb

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2015-02-15 19:16:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Ze co?

    że taki świętojebliwy jeśli chodzi o pieszych to musi jeździć 50kmh w
    mieście. nieprawdaż?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-02-15 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > że taki świętojebliwy jeśli chodzi o pieszych to musi jeździć 50kmh w
    > mieście. nieprawdaż?

    Nieprawdaż.

  • 14. Data: 2015-02-15 20:09:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup
    a.pl...

    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-
    8000-osob/

    > I 120 poza?
    > Czas by był.
    > Gdyby ktoś się odważył wreszcie ruszyć kierowców i zacząć bronić naszych
    > braw, mój głos miałby pewny.

    Trzymam za słowo! :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-02-15 20:18:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-15 o 17:05, KS pisze:
> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    Ale to wbrew pozorom nie jest głupie, sam będąc pieszym wkurzam się że
    muszę czekać na światło zielone, gdy tymczasem nic nie jedzie, a jak już
    się zapali to oczywiście zatrzyma ruch bo skrzyżowanie wcześniej
    "wypuściło" samochody, a tak przelecę a ich czerwone nie zatrzyma.
    To oczywiście nie powinno zmieniać faktu że na czerwonym pieszy NIE ma
    pierwszeństwa jak jadą samochody.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 16. Data: 2015-02-15 21:01:54
    Od: tá´Ź

    janusz_k wrote:

> [...]
    > "wypuściło" samochody, a tak przelecę a ich czerwone nie zatrzyma. To
    > oczywiście nie powinno zmieniać faktu że na czerwonym pieszy NIE ma

    I jak potem udowodnisz, że pieszy wlazł Ci pod koła na czerwonym? Każdy
    ma sobie kupić kamerkę?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2015-02-15 21:09:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    tᴏ wrote:

    > I jak potem udowodnisz, że pieszy wlazł Ci pod koła na czerwonym? Każdy
    > ma sobie kupić kamerkę?

    zakładasz, że pisei są samobójcami?
    Wiesz, że Polska jest jednym z nielicznych krajów gdzie takowy zakaz
    obowiązuje? jakoś nie słychać o hekatombie w innych krajach.

  • 18. Data: 2015-02-15 21:19:03
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Już wprowadzono przepis, że rowerzyści mogą jechać obok siebie, tylko
    niektórzy nie odwrócili kartki na drugą stroną, a tam jest napisane "o
    ile nie powodują zakłóceń w ruchu".
    Tak samo będzie z "czerwonym światłem" - "bo w telewizorze mówili, że mogę"

    ---
    Avast.

  • 19. Data: 2015-02-15 21:21:27
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > zakładasz, że pisei są samobójcami?

    Wielu pieszych cierpi na takie czy inne schorzenia i nie potrafi
    właściwie ocenić prędkości ani odległości.

    > Wiesz, że Polska jest jednym z
    > nielicznych krajów gdzie takowy zakaz obowiązuje? jakoś nie słychać o
    > hekatombie w innych krajach.

    Raczej w nielicznych krajach taki zakaz nie obowiązuje. I są to zwykle
    kraje z dużo lepiej rozwiniętą infrastrukturą drogową.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2015-02-15 21:23:15
    Od: tá´Ź

    N1 wrote:

> [...]
    > ile nie powodują zakłóceń w ruchu". Tak samo będzie z "czerwonym
    > światłem" - "bo w telewizorze mówili, że mogę"

    Dokładnie, rowerzyści jadący obok siebie na ruchliwych drogach albo
    wjeżdżający na przejazd z prędkością 30 km/h zza przeszkody nie patrząc
    na nic to najlepszy dowód na to, że to u nas nie przejdzie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??