  • 41. Data: 2020-04-09 18:21:18
    Temat: Re: Piszą, że zmieniać
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > le wiesz o tym, że jedynym prawem mogącym ograniczyć swobodę
    > poruszania się jest zapis konstytucyjny? A ten pozwala na ograniczenia
    > jedynie w przypadku wprowadzenia jednego z trzech stanów nadzwyczajnych.

    Hmm, chyba mało jest ustaw, które czegoś nie ograniczają. Np. PoRD, żeby
    daleko od grupy nie odbiegać. Wątpię, czy policjant złapawszy kogoś na
    120/50 przyjął tłumaczenie, że w konstytucji nic nie ma o ograniczeniu
    prędkości;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 42. Data: 2020-04-11 08:33:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-04-2020 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Złagodza? Chyba nie... Mogliby sie wycofac z tego debilnego zakazu
    > wejscia do lasu chociaz...

    Co tam las.
    Po centrum też można sobie chodzić, nawet w większych grupach.
    Wystarczy być świnią równiejszą od innych:

    "Przedstawiciele rządzącej koalicji są krytykowani, że w czasie
    obostrzeń związanych z epidemią koronawirusa tłumnie przyszli złożyć
    wiązanki pod pomnikiem Lecha Kaczyńskiego. - Są wyłączenia, więc jeśli
    ktoś w ramach pełnionej funkcji uczestniczy w takiej uroczystości, jak
    dzisiejsza, nie jest to przez prawo zabronione - powiedział wiceminister
    sprawiedliwości Michał Wójcik ."

    Najlepsze są zdjęcia z tej ich izolacji w obliczu śmiertelnego dla
    wszystkich zagrożenia:

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    63119,wiceminister-odpowiada-na-zarzuty-dot-obchodow
    -na-pl-pilsudkiego.html#a=351&c=163&t=14&g=x&s=BoxNe
    wsImg5