  • 1. Data: 2011-12-31 19:50:24
    Temat: Play Fresh 5
    Od: McRella <n...@c...pl>

    czym ta taryfa różni się od Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci?
    Oczywiście, po kliknięciu na odnośnik wyskakuje błąd 404 "nie
    udowodniono istnienia takiej strony"

  • 2. Data: 2012-01-01 08:35:29
    Temat: Re: Play Fresh 5
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 31 Dec 2011 20:50:24 +0100, McRella <n...@c...pl> wrote:

    >czym ta taryfa różni się od Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci?
    >Oczywiście, po kliknięciu na odnośnik wyskakuje błąd 404 "nie
    >udowodniono istnienia takiej strony"

    w skrócie tym że po doładowaniu masz darmowe rozmoowy i smsy w play ,
    natomiast w gołym freshu (play fresh 5) tego nie ma
    http://www.play.pl/pl/promocja/dla-dokupujacych-ofer
    te/play-karta/all-inclusive-rozmowy/index.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-01 20:35:47
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > w skrócie tym że po doładowaniu masz darmowe rozmoowy i smsy w play ,
    > natomiast w gołym freshu (play fresh 5) tego nie ma

    A czym się różni Play Fresh 5 od Play Fresh 1?

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-01-01 21:21:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 01 Jan 2012 21:35:47 +0100, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    >A czym się różni Play Fresh 5 od Play Fresh 1?

    niczym, te literki to tylko tak jakby kwota początkowa na starterze,
    starter play fresh 30 - było 30 pln na koncie głównym, play fresh 5 to
    było 5 itd

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-01-03 19:20:29
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > niczym, te literki to tylko tak jakby kwota początkowa na starterze,
    > starter play fresh 30 - było 30 pln na koncie głównym, play fresh 5 to
    > było 5 itd

    To chyba nie do końca prawda.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2012-01-03 21:09:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 03 Jan 2012 20:20:29 +0100, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    >To chyba nie do końca prawda.

    dlaczego?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-04 18:06:20
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > dlaczego?

    A masz Play Fresh 1 może?
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-01-04 19:19:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 04 Jan 2012 19:06:20 +0100, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    >A masz Play Fresh 1 może?

    nie mam, ale tak jak pisałem wyżej może tam i pisać play fresh 100 a i
    tak chodzi o taryfę podstawową play fresh.
    Tutaj jest regulamin jakiejś promocji play fresh 1 (czyli starter z
    1pln na koncie-darmowy):
    www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjn
    ej_Darmowy_Starter_Play_Fresh_1_zl.pdf
    i jest w pkt 4 wyraźnie napisane że rozliczanie usług jest takie samo
    jak dla oferty play fresh i określa je cennik oferty play fresh więc
    nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.