  • 1. Data: 2011-12-31 18:45:37
    Temat: Wibrator - Sony Ericsson K770i
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ktoś wie gdzie się znajduje on w tym telefonie?
    Po zdjęciu klapki tylnej wygląda na to, że będzie u dołu,
    za głosnikiem "głosnomówiącym"... Na górze za słuchawką
    nie wygląda mi na to... Czy dobrze zgaduję że klawiaturę
    trzeba zdjąć aby się do niego dostać??
    Pytam bo na razie padłem przed śrubkami klawiatury
    bo nie miałem aż tak małego Philipsa...

    Ktoś sprzedaje taki wibratorek? :-) Na allegro nie widzę...
    No chyba że od innego telefonu pasuje, tylko którego?