  • 1. Data: 2010-04-05 08:23:01
    Temat: Play Fresh5 Stan Darmowy, problem mały
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,

    niedawno kupiłem starter chcąc wykorzystać stan darmowy, ale, po
    doładowaniu za 10pln, twardo dostaje smsa, że mam sprobować gdy moje
    konto będzie aktywne. Na play24 w usługach również mam informację, że
    mam zablokowane rozmowy wychodzące. Moge dzwonić i wysyłać SMS, o co
    chodzi? :)

    Napisałem już do operatora, ale może ktoś miał podobną sytuację i coś
    może naświetlić? Może powinienem załadować za 30pln, wpisac kod i znowu
    za 30? :)

    Pozdrawiam i przepraszam jeżeli pytanie kogos urazi :)

  • 2. Data: 2010-04-05 08:31:45
    Temat: Re: Play Fresh5 Stan Darmowy, problem mały
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > będzie aktywne. Na play24 w usługach również mam informację, że mam
    > zablokowane rozmowy wychodzące. Moge dzwonić i wysyłać SMS, o co chodzi?

    Nie mialem podobnej sytuacji - a tak wogole, to po co zaladowywales za 10
    zl?
    Trzeba bylo normalnie aktywowaz karte wkladajac ja do telefonu, a nastepnie
    aktywowac przede wszystkim program doladowan za 1 zl (tyle jest nawet na
    najtanszych kartach za 5 zl) oraz Stan Darmowy, skoro Ci na nim zalezy, a po
    poprawnej aktywacji tych dwu uslug doladowac za 30 zl inkasujac i
    "uprawomocnienei sie" Stanu Darmowego" i 30 minut na stacjonarne. Jesli nei
    zadzialalo, to dzwonic do biura obslugi lub zglosic przez www

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-05 08:47:02
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Nex@pl wrote:
> [...]
    > konto będzie aktywne. Na play24 w usługach również mam informację,
    > że mam zablokowane rozmowy wychodzące. Moge dzwonić i wysyłać SMS,
    Ja miałem starter Play 30 PLN sprzed 2 lat.
    1. Uruchomienie
    24h
    2. Przejście do Fresh
    24h
    3. Odpalenie kodu stanu darmowego - nie udane
    4. Doładowanie 5 PLN
    24h
    5. *111*1*1#
    24h
    6. *111*1*3# -> potwerdzenie aktywności stanu darmowego
    7. Doładowanie 30 PLN
    24h
    8. Pierwsze połączenie w ramach stanu darmowego.

    Jakub

  • 4. Data: 2010-04-05 08:52:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > 4. Doładowanie 5 PLN

    No wlasnie - jak juz doladowac wstepnie, to a 5, po co za 10.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-04-05 11:06:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-04-2010 o 14:19:26 Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał(a):

    > Za 10, bo w mbanku nie mogłem za mniej

    To po co w mbanku?
    Na przyszłość http://www.doladowania.playmobile.pl/
    Od 5zł jest i dostajesz 10% więcej.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-04-05 11:19:26
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-05 10:52, SDD pisze:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Za 10, bo w mbanku nie mogłem za mniej ;)

    Druga sprawa juz przy *111*1*1# dostaję info, że mam sprobować jak będę
    miał aktywne konto tak już od piątku. No cóż, widzę, że to jednak u nich
    jakiś problem.

  • 7. Data: 2010-04-05 11:20:39
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-05 10:47, Jakub Danecki pisze:
> [...]
    > 7. Doładowanie 30 PLN
    > 24h
    > 8. Pierwsze połączenie w ramach stanu darmowego.

    U mnie problem jest już na *111*1*1#, czyli bład systemu, no cóż, trzeba
    czekac w takim razie, jak zwykle mam szczęście :)

    Doładować musiałem, bo wydzwoniłem te 5pln co miałem na początku.

  • 8. Data: 2010-04-05 11:22:07
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-05 10:31, SDD pisze:

    > Nie mialem podobnej sytuacji - a tak wogole, to po co zaladowywales za 10
    > zl?

    Jak pisałem, w mbank za mniej nie mogłem.

> [...]
    > "uprawomocnienei sie" Stanu Darmowego" i 30 minut na stacjonarne. Jesli nei
    > zadzialalo, to dzwonic do biura obslugi lub zglosic przez www

    Mądry polak po... ;) Akurat te startowe 5pln zużyłem nie chcąco zanim
    wpadłem na pomysł ze stanem darmowym. Stąd doładowanie za 10zł i próba
    uaktywnienia. Jak widać system jakiegoś psikusa mi robi, zgłoszone na
    www, dam znać jak się rozwinie.

  • 9. Data: 2010-04-05 12:43:44
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-05 13:06, Piotr M pisze: