  • 1. Data: 2010-12-05 07:59:50
    Temat: Play a Program doładowań - czy ktoś wie jak działa
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Czytam regulamin "Programu doładowań" i nie mogę się doczytać, czy
    doładowania są zliczane tylko z jednego miesiąca kalendarzowego, czy z
    całego okresu wykupienia "Programu", czyli do końca miesiąca + dwa
    kolejne? Czyli jeśli w jednym miesiącu doładuję za 10 PLN, a w kolejnym
    za 20 PLN, to dostanę bonus?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-12-05 08:25:09
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 gru 2010 08:59, Grzexs pisze:
> [...]
    > całego okresu wykupienia "Programu", czyli do końca miesiąca + dwa
    > kolejne? Czyli jeśli w jednym miesiącu doładuję za 10 PLN, a w kolejnym

    Z tego co wiem to kumulacja doładowań jest rozliczana w cyklach
    miesięcznych (miesiące kalendarzowe).

    W zasadzie to w regulaminie też nie mogę nic sensownego znaleźć. A wręcz
    IMO jest zasugerowane o rozliczeniach w okresach trwania Usługi, czyli 3
    miesięcznych kalendarzowych.

    " Usługa jest aktywna do końca miesiąca kalendarzowego, w którym ją
    aktywowano i przez
    następne dwa kolejno następujące po sobie miesiące kalendarzowe. W
    kaSdym wypadku
    Usługa jest aktywna maksymalnie trzy miesiące kalendarzowe, w zaleSności
    od momentu
    aktywowania"

    "W ramach Usługi USytkownik otrzymuje bonusy w zaleSności od
    osiągniętego progu Doładowań,
    według poniSszej tabeli"

    http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-06/play_p
    rogram_doladowan.pdf

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-12-05 08:40:58
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości
> [...]
    > całego okresu wykupienia "Programu", czyli do końca miesiąca + dwa
    > kolejne? Czyli jeśli w jednym miesiącu doładuję za 10 PLN, a w kolejnym za

    Okres rozliczeniowy to 1 miesiąc kalendarzowy, nie 30 dni.

  • 4. Data: 2010-12-05 13:19:26
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 05 Dec 2010 08:59:50 +0100, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:

> [...]
    >całego okresu wykupienia "Programu", czyli do końca miesiąca + dwa
    >kolejne? Czyli jeśli w jednym miesiącu doładuję za 10 PLN, a w kolejnym

    usługa aktywna 3 miechy ale żeby uzyskać próg bonusowy liczą za każdy
    meisiąc oddzielnie, czyli co miesiac trzeba doładować na 30pln
    przynajmniej żeby otrzymać ten najniższy bonus

  • 5. Data: 2010-12-06 07:34:37
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-12-05 14:19, dizel pisze:
    > On Sun, 05 Dec 2010 08:59:50 +0100, Grzexs<g...@g...pXl> wrote:

    [...]
    > usługa aktywna 3 miechy ale żeby uzyskać próg bonusowy liczą za każdy
    > meisiąc oddzielnie, czyli co miesiac trzeba doładować na 30pln
    > przynajmniej żeby otrzymać ten najniższy bonus

    W praktyce najlepiej to aktywować i poźniej doładować w ciągu tego
    samego miesiąca za 90 zł (łącznie). Wtedy bonus największy.
    ostatni bonus - 20 zł na konto promocyjne przedłuża środki z innych
    bonusów kwotowych.

  • 6. Data: 2010-12-06 17:37:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiąca za 90 zł (łącznie). Wtedy bonus największy.
    > ostatni bonus - 20 zł na konto promocyjne przedłuża środki z innych

    Aczkolwiej jest mnostwo tanszych sposobow przedluzenia tegoz bonusa

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-12-06 18:22:33
    Temat: Re: Play a Program do?adowa? - czy kto? wie jak dzia?a
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 gru 2010 18:37, SDD pisze:
    > Aczkolwiej jest mnostwo tanszych sposobow przedluzenia tegoz bonusa

    Ciekaw jestem czy ten mikołajkowy da się przedłużyć. Jest to w ogóle
    ujęte gdzieś w regulaminie?