  • 1. Data: 2010-12-05 00:31:51
    Temat: Nowy telefon z dużymi klawiszami
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Potrzebuję porady dotyczącej zakupu raczej nowego telefonu z możliwie dużymi
    i wyraźnymi klawiszami wybierania numeru oraz prostym menu.
    Co polecacie ? zależy mi też na długo działającej baterii.

  • 2. Data: 2010-12-05 01:38:09
    Temat: Re: Nowy telefon z dużymi klawiszami
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-05 01:31, . pisze:
    > Potrzebuję porady dotyczącej zakupu raczej nowego telefonu z możliwie dużymi
    > i wyraźnymi klawiszami wybierania numeru oraz prostym menu.
    > Co polecacie ? zależy mi też na długo działającej baterii.

    LG GT 505.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-12-05 07:05:02
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 01:31:51 +0100, n...@m...pl napisał(a):

    > Potrzebuję porady dotyczącej zakupu raczej nowego telefonu z możliwie dużymi
    > i wyraźnymi klawiszami wybierania numeru oraz prostym menu.
    > Co polecacie ? zależy mi też na długo działającej baterii.

    Emporia?
    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1629
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz gnał swoim 600-konnym Mercedesem do Berlina.
    Obok niego pędzili ss-mani na motocyklach.
    - Paparazzi - pomyślał Stirlitz.

  • 4. Data: 2010-12-05 10:59:02
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję porady dotyczącej zakupu raczej nowego telefonu z możliwie
    > dużymi i wyraźnymi klawiszami wybierania numeru oraz prostym menu.
    > Co polecacie ? zależy mi też na długo działającej baterii.

    Polecam Emporię Talk, lub coś podobnego. Jeśli to ma być telefon dla osoby
    starszej, mało kumatej z obsługą telefonu, słabowidzącej itp to właśnie ta
    grupa telefonów jest dla nich. Bardzo głośny telefon i jako dzwonek i jako
    słuchawka. Menu uproszczone do minimum, dostęp do menu dodatkowo za pomoca
    przesuwanego klawisza z boku aparatu, latarka, duży i bardzo czytelny ekran
    monochromatyczny. Podobnie klawiszom telefonu (chyba 5) można przypisać
    wybierane numery. Przyciskasz i trzymasz po chwili numer będzie wybrany.
    Czas czuwania ok 2 tygodni.