  • 1. Data: 2010-02-22 00:27:35
    Temat: Play usunął mój numer z Selfcare
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Mam Play Online, chciałem się dziś zalogować do 24.playmobile.pl. Próby
    zalogowania się numerem kończyły się komunikatem o nieprawidłowym
    loginie lub haśle. W końcu zalogowałem się skutecznie e-mailem - tylko
    po to, żeby zobaczyć, że do tego konta nie jest dopięty żaden numer.
    Ostatnio logowałem się tydzień temu. Numer faktycznie był swobodny, bo
    bez problemu dopiąłem go jako drugi do konta Play Online na Kartę w
    Play24, które nie zniknęło. Z moim kontem Play Fresh też nic się nie
    stało. Uprzedzam, jeśli komuś się nie uda zalogować - to niekoniecznie
    skleroza, tylko jakiś pad(?) u Playa.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/