  • 1. Data: 2010-02-21 08:52:45
    Temat: radio w e52 przez BH-103 lub BH-214
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Czy bedzie dzialalo radio w e52 przez zestaw sluchawkowy bluetooth BH-103 lub
    BH-214 lub inny godny polecenia?

    --
    eisum

  • 2. Data: 2010-02-21 10:01:27
    Temat: Re: radio w e52 przez BH-103 lub BH-214
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-02-2010 o 09:52:45 eisum <e...@e...ok> napisał(a):

    > Czy bedzie dzialalo radio w e52 przez zestaw sluchawkowy bluetooth
    > BH-103 lub BH-214 lub inny godny polecenia?

    IMO przez każdy zestaw i każde słuchawki..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-02-21 10:45:06
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr M wrote:
    > IMO przez każdy zestaw i każde słuchawki..

    Każde radio, oczywiście jeżeli mówimy o radiu internetowym. Słuchawki
    bluetooth nie są podłączone kablem do telefonu a więc teledon nie ma
    anteny, więc tradycyjny FM odpada.

    Jakub

  • 4. Data: 2010-02-21 10:58:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    No każdy zestaw i słuchawki na kablu..

  • 5. Data: 2010-02-21 12:20:50
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-21 11:01, Piotr M wrote:

    > IMO przez każdy zestaw i każde słuchawki..

    Ale nie bluetooth...
    Kabelek od zestawu przewodowego robi za antene.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2010-02-21 12:25:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:58:57 +0100, Piotr M napisał(a):

    > No każdy zestaw i słuchawki na kablu..

    Ale symbole w topicu to symbole słuchawek BT. W pytaniu też było wyraźnie
    zaznaczone..

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-02-21 18:43:13
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    > Ale symbole w topicu to symbole słuchawek BT. W pytaniu też było wyraźnie
    > zaznaczone..

    ok thx, czyli gadzety odpadaja :/

    --
    eisum