  • 1. Data: 2010-02-21 20:33:52
    Temat: Era - przedłużenie umowy
    Od: Adamm <a...@p...onet.pl>

    Cześć Wszystkim,

    Mam jedno pytanie do Osób przedłużających ostatnio umowę w Erze. Czy
    są jakieś możliwości negocjacji na infolinii, czy też jedyną słuszną
    jest oferta przedłużeniowa zaprezentowana na stronie internetowej?
    Dzwoniłem na infolinie i tam mi Pani powiedziała, że niestety
    aktualnie takiej możliwości nie ma i oferta jest stała. Miała rację,
    czy też gra na zwłokę i da się jednak coś wynegocjować. Chodzi mi tu o
    sieć rodzinną, normalnie jest za 15zl w ofercie przedłużeniowej dla
    abonamentu 30zł - tym abonamentem jestem zainteresowany (Nowa Era 60 -
    cena za abonament i sieć już po rabatach). Mnie by interesowała cena
    5zł taka jak jest w abonamencie za 50zł (Nowa Era 80). Nawet kosztem
    ilości osób w sieci, ponieważ potrzebuję tylko dwóch dodatkowych
    numerów.

    Z góry dzięki za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2010-02-22 10:30:53
    Temat: Re: Era - przedłużenie umowy
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adamm" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
[...]

    <ciach>

    Miałem podobną sytuację miesiąc temu i nie udało mi się wywalczyć obniżki na
    dodatkową usługę SR (może słabo negocjuję). Ja chciałem dodatkowo jeszcze
    wykupić pakiet internetowy za 15zł (do abonamentu za 30zł, czyli płacić
    30+15+5zł), ale słyszałem tylko nie. Próbowałem z kilkoma konsultantami i
    odpowiedź brzmiała zawsze tak samo.
    Jest to tym dziwniejsze, że w wersji z wymianą telefonu, bez większych
    problemów zaproponowano mi zniżkę na abo w wysokości 10zł przy NE80 (czyli
    60zł zamiast 70zł). Nie rozumiem takiej polityki, ale widocznie im się
    opłaca...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 3. Data: 2010-02-22 18:31:00
    Od: Borkowski <b...@o...pl>

    Wyślij maila pod b...@e...pl. Tam dają najlepsze oferty przedłużeniowe.

  • 4. Data: 2010-02-22 18:50:36
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2010 o 19:31:00 Borkowski <b...@o...pl> napisał(a):

    > Wyślij maila pod b...@e...pl. Tam dają najlepsze oferty przedłużeniowe.

    Dzień dobry, mogę sobie przedłużyć? A dobrze Państwo przedłużacie? Z
    pewnych źródeł wiem że bardzo dobrze, a niektórzy mówią że najlepiej. Czy
    to prawda, czy będę stratny jak przedłużę. Bo drudzy mówią że inni lepiej
    przedłużają. A jak nie przedłużę to dostanę lepszą ofertę przedłużeniową?
    Czy te przedłużenie to już ostateczne czy da się coś lepiej przedłużyć? A
    lepiej tu przedłużać czy tam? A maksymalnie ile można najlepiej przedłużyć
    u was? Bo jak przedłużę to nie chciałbym później się dowiedzieć że mogłem
    lepiej przedłużyć, a tym bardziej że inni lepiej sobie przedłużyli. To
    przedłożę te przedłużenie żeby było najlepsze przedłużenie a jeszcze się
    popytam.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-02-23 20:08:20
    Od: peter <p...@p...com>

    Adamm pisze:
    > Cześć Wszystkim,
    >
    > Mam jedno pytanie do Osób przedłużających ostatnio umowę w Erze. Czy
    > są jakieś możliwości negocjacji na infolinii, czy też jedyną słuszną

    wyslij im fax z rezygnacja, wtedy przelaczaja negocjacje do dzialu
    utrzymania klienta i z nimi sie zupelnie inaczej rozmawia (wyprobowane)