  • 1. Data: 2009-04-01 21:54:44
    Temat: Play (wsparcie dla biznesu?) w roamingu
    Od: "piotr" <c...@N...gazeta.pl>

    Nie moge dowiedziec sie ani na infolinii, ani od doradcow firmowych, pytam
    -wiec tu = moze ktos wie:

    W ofertach indywidualnych (play fresh, one play) w regulaminie:
    http://tinyurl.com/de5e4f
    Rosja (i kilka innych cudow ktore mnie nie interesuja) znajduje sie w roamingu
    w krajach "Strefy 1" co oznacza tansze polaczenia wychodzace i przychodzace
    osobom odbierajacym w roamingu

    natomiast

    Oferta Nowy play dla firm, ktorej regulamin stanowi:
    http://tinyurl.com/d9kls6
    przenosi juz rosje do krajow strefy 2, co znaczenie podwyzsza koszty uzywania
    telefonu w tym kraju, okolo 4 krotnie.

    Jak to jest? Czy to chochlik jaki, bo jedna z osob mnie o tym zapewnia, ale
    wiary nie daje bo przecie regulamin na stronie mowi co innego.

    Czy tez tak wyglada Play'owe wsparcie dla biznesu: ceny dla prepaidowcow 4
    razy nizsze niz dla firm?

    pozdrawiam.