  • 1. Data: 2009-04-01 19:50:18
    Temat: mmsy, E51 i dziwny komunikat
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    dziś zostały wysłane do mnie 2 mmsy, jednak oba są w statusie oczekującym a
    E51 wyświetla komunikat o "błędnym dostępie do 'jakiejś' usługi, sprawdź
    ustawienia multimediów" tłumaczenie wolne i niedokładne z angielskiego bo na
    taki język mam ustawiony telefon a nie pamiętam też dokładnie treści tego
    ostrzeżenia, kojarzy ktoś o sso może chozzić? sieć operatora to era jeżeli
    ma to jakiekolwiek znaczenie,
    dzięki za wszelkie wskazówki,
    brat

  • 2. Data: 2009-04-02 07:18:08
    Temat: Re: mmsy, E51 i dziwny komunikat
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    komunikat jest taki "invalid multimedia accesspoint, check multimedia
    settings"
    brat

  • 3. Data: 2009-04-04 14:01:30
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    bratPit[pr] napisal(a):

    > komunikat jest taki "invalid multimedia accesspoint, check multimedia
    > settings"

    masz zdefiniowany punkt dostepu dla mms?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-04-06 08:30:34
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > masz zdefiniowany punkt dostepu dla mms?

    wydaje mi sie ze nie, gdzie znalezc na www jak skonfigurowac telefon [np.
    e51] ?
    dzieki
    brat

  • 5. Data: 2009-04-06 08:48:15
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Uzytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisal w wiadomosci

    > masz zdefiniowany punkt dostepu dla mms?

    dzieki, juz znalazlem,
    brat