  • 1. Data: 2009-04-01 19:39:49
    Temat: Co z MobilKingiem?
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Jeszcze niedawno bylo glosno na temat upadku tej sieci, a teraz cisza.
    Znalezli kase na dalsza dzialanosc?

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 2. Data: 2009-04-01 19:46:49
    Temat: Re: Co z MobilKingiem?
    Od: " Mario" <h...@g...pl>

    perszing <m...@w...pl.pl> napisał(a):

    > Jeszcze niedawno bylo glosno na temat upadku tej sieci, a teraz cisza.
    > Znalezli kase na dalsza dzialanosc?

    http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /era-siecia-tylko-dla-mezczyzn,1284247

  • 3. Data: 2009-04-01 20:24:18
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Mario pisze:

    > http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /era-siecia-tylko-dla-mezczyzn,1284247

    Dzieki, jakos mi umknelo :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 4. Data: 2009-04-02 06:49:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 22:24:18 +0200, perszing napisał(a):

    > Dzieki, jakos mi umknelo

    Bo takie wiadomości dopiero 1 kwietnia się pojawiają ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-04-02 10:02:27
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > Bo takie wiadomości dopiero 1 kwietnia się pojawiają ;-)

    Beznadziejny zart.

    p.

  • 6. Data: 2009-04-05 09:41:23
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Mario pisze:
    > http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /era-siecia-tylko-dla-mezczyzn,1284247

    Jeżeli to prawda, że Era przejmie Mobilkinga to ja jestem w siódmym
    niebie. Nie będę musiał rezygnować, jakby przejął Plus to już bym musiał
    numer przenosić;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 7. Data: 2009-04-05 18:48:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    /era-siecia-tylko-dla-mezczyzn,1284247

    > Jeżeli to prawda, że Era przejmie Mobilkinga to ja jestem w siódmym
    > niebie. Nie będę musiał rezygnować, jakby przejął Plus to już bym musiał
    > numer przenosić;)

    ja znów chciałbym by erę przejął play - ale to tylko marzenia ;-/

  • 8. Data: 2009-04-06 08:01:59
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > ja znów chciałbym by erę przejął play - ale to tylko marzenia ;-/

    Każdy ma jakieś marzenia. Ja wolę wszystkich, tylko nie Plusa;)