  • 1. Data: 2019-02-20 13:05:52
    Temat: Plush czy Otvarta?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam internet biurowy Orange 500 MB do 15 września. Byłoby dobrze, gdyby
    nie to że wciąż się zatrzymuje i trzeba wyłączać i włączać go z poziomu
    http://192.168.0.1/ ponownie,
    Powinienem zmieścić się max. w 100-120 GB miesięcznie, największy ruch
    to ściąganie bloków Bitcoina. Jak patrzyłem na faktury to nawet nie 100
    ale kilkadziesiąt GB wystarczało.
    Otvarta to ciekawa oferta , mogę dodatkowo ściągać coś w nocnych godzinach.
    Plush - pierwsze wrażanie nie za bardzo, bo trzeba rok czekać aż
    wzrośnie znacznie ilość gigabajtów, poza tym to też przywiązuje podobnie
    jak abonament, ale z drugiej strony - mam do 15 września Orange, mogę
    dokupić i płacić 30 zł na miesiąc, a do września wzrośnie mi ilość.

  • 2. Data: 2019-02-20 17:42:40
    Temat: Re: Plush czy Otvarta?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 20.02.2019 o 13:05, Borneq pisze:
    > Mam internet biurowy Orange 500 MB do 15 września. Byłoby dobrze, gdyby
    > nie to że wciąż się zatrzymuje i trzeba wyłączać i włączać go z poziomu
    > http://192.168.0.1/ ponownie,

    Zdaje się że jednak zostanę przy Orange.
    Na karcie Plus był spory download, ale gdy backupowałem, bardzo mały
    upload. W Orange dużo większy.
    I chyba udało się zlokalizować błąd: ta karta miała PIN, to nie tylko
    było uciążliwe przy wymianie karty, ale i urządzenie głupiało w trakcie
    pracy, teraz po wyłączeniu przyjrzę się jak się sprawuje.
    Poza tym oferta jest gigantyczna, 500 GB, choć tego nie wykorzystuję.

  • 3. Data: 2019-02-21 15:53:30
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > dokupić i płacić 30 zł na miesiąc, a do września wzrośnie mi ilość.

    ale co chcesz osiągnąć? Jaki jest cel? Dlaczego wybierasz tylko dwie opcje?
    ToMasz

  • 4. Data: 2019-02-21 21:15:44
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 21.02.2019 o 15:53, ToMasz pisze:>

    > ale co chcesz osiągnąć? Jaki jest cel? Dlaczego wybierasz tylko dwie
    opcje?
    > ToMasz
    Podobało mi się, że umowa może być na krótki czas i cena.
    Ale w międzyczasie rozwiązał się problem internetu przez Orange w którym
    mam: wciąż przerywało, bo karta miała ustawiony PIN, teraz śmiga, i
    lepszy upload niż w Plusie.

  • 5. Data: 2019-02-21 23:51:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.02.2019 o 21:15, Borneq pisze:

> [...]
    > mam: wciąż przerywało, bo karta miała ustawiony PIN, teraz śmiga, i
    > lepszy upload niż w Plusie.To masz problem czy już nieaktualne? Czytałeś moje
    pytania?
    ToMasz