    From: Borneq <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Plush czy Otvarta?
    Date: Wed, 20 Feb 2019 17:42:40 +0100

    W dniu 20.02.2019 o 13:05, Borneq pisze:
    > Mam internet biurowy Orange 500 MB do 15 września. Byłoby dobrze, gdyby
    > nie to że wciąż się zatrzymuje i trzeba wyłączać i włączać go z poziomu
    > http://192.168.0.1/ ponownie,

    Zdaje się że jednak zostanę przy Orange.
    Na karcie Plus był spory download, ale gdy backupowałem, bardzo mały
    upload. W Orange dużo większy.
    I chyba udało się zlokalizować błąd: ta karta miała PIN, to nie tylko
    było uciążliwe przy wymianie karty, ale i urządzenie głupiało w trakcie
    pracy, teraz po wyłączeniu przyjrzę się jak się sprawuje.
    Poza tym oferta jest gigantyczna, 500 GB, choć tego nie wykorzystuję.