  • 1. Data: 2019-02-15 19:59:56
    Temat: Zakłócenie sygnału GPS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym testowo zakłócic GPSa w komórce.
    Wiadomo ze wystarczy wejsc gdzies do mieszkania ale chodzi o to zeby to
    zrobić na dworze.
    Jednoczesnie chciałbym móc z tego urządzenia korzystać - niekoniecznie
    wygodnie ale coś tam kliknac.

    Co bedzie najlepszym i najwygodniejszym izolatorem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 2. Data: 2019-02-15 23:59:56
    Temat: Re:Zakłócenie sygnału GPS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Vá ou vai ? merda a...@i...invalid ...

    > "Do wyboru do koloru"...
    >
    > http://bit.ly/2IgoVPp

    :)
    Mylałem raczej o zakłocaczu fizycznym.
    Tzn skoro GPS nie łapie w domu to czym nalezy zakryc urzadzenie zeby nie
    łapało... :)))
    Jakas folia aluminiowa da rade czy potrzebne coś grubszego...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 3. Data: 2019-02-16 01:39:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 23:59, Budzik pisze:

    > :)
    > Mylałem raczej o zakłocaczu fizycznym.

    Myślałeś o ekranowaniu. Ale to się kłóci z chęcią korzystania
    z pozostałych możliwości telefonu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-02-16 12:20:33
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-16 o 2:39, RadoslawF pisze:

    > Myślałeś o ekranowaniu. Ale to się kłóci z chęcią korzystania
    > z pozostałych możliwości telefonu

    Jak się ten GPS wyłączy w telefonie to on i tak działa?

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-02-16 13:46:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-16 o 12:20, Animka pisze:

    > Jak się ten GPS wyłączy w telefonie to on i tak działa?

    Nie spotkałem takiego który sam z siebie działał by po wyłączeniu.
    Ale spotkałem całą masę idiotów którzy po ręcznym wyłączeniu
    pozwalali go włączyć jakiemuś durnemu programowi tylko dla
    tego ze sobie tego zażyczył.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-02-16 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Myślałeś o ekranowaniu. Ale to się kłóci z chęcią korzystania
    > z pozostałych możliwości telefonu.

    No jakos to działa, skoro w domu GPS nie działa a z telefonu korzystac
    moge.
    Chodzi mi dokładnie o osiagniecie takiego efektu ale bedac na dworze czy
    w samochodzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 7. Data: 2019-02-16 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Vá ou vai ? merda a...@i...invalid ...

    > Pytanie bylo nieprecyzyjnie sformulowane...
    Zdarza sie :)
    Przepraszam.

    > GPS (modul) odlaczyc w konfiguracji lub
    > dodatkowo zaintalowana aplikacja
    > zafalszowac dane (bez wylaczania
    > funkcji GPS).

    Nie ma mozliwości ingerowania w zawartosc fona.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 8. Data: 2019-02-16 18:46:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    16 Feb 2019 15:59:54 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > No jakos to działa, skoro w domu GPS nie działa a z telefonu korzystac
    > moge.
    > Chodzi mi dokładnie o osiagniecie takiego efektu ale bedac na dworze czy
    > w samochodzie.

    A nie prościej po prostu wyłączyć GPS w opcjach?

  • 9. Data: 2019-02-16 19:03:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-16 o 14:46, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Ale spotkałem całą masę idiotów którzy po ręcznym wyłączeniu
    > pozwalali go włączyć jakiemuś durnemu programowi tylko dla

    Czyli jak się to wyłączy to nie powinno działać bez przyzwolenia.

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-02-17 01:04:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-16 o 19:03, Animka pisze:

    > Czyli jak się to wyłączy to nie powinno działać bez przyzwolenia.

    Tak.
    Pod warunkiem że nie zgodzisz się na przykład na sugestię aparatu
    fotograficznego żeby włączyć bo fotki bez pozycji geograficznej
    są niepełnowartościowe. Albo na żądanie innego programu.