  • 1. Data: 2013-02-05 19:15:34
    Temat: Płytki w stylu retro ;)
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Pamiętacie niegdysiejsze płytki drukowane w radyjkach przenośnych czy
    innym sprzęcie? Nie chodzi mi o tekturowy laminat, ale styl prowadzenia
    scieżek. Łuczki, ścieżka zmienia swoją szerokość, jakieś pola o wiekszej
    powierzchni. Wszystko trochę takie, jakby kreślarz nieco popił przed
    pracą. Pytanie, czy da radę uzyskać taki efekt w programie do
    projektowania płytek? Trochę z przymrużeniem oka, ale czasami mozna by
    taką płytkę zrobić dla jaj, albo w ramach naprawy czegoś zabytkowego.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2013-02-05 19:52:46
    Temat: Re: Płytki w stylu retro ;)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-02-05 19:15, Cezary Grądys wrote:
    > Pytanie, czy da radę uzyskać taki efekt w programie do
    > projektowania płytek?

    http://en.wikipedia.org/wiki/TopoR

    Nie mam. Ale efekty na screenshotach jak z Unitry.

  • 3. Data: 2013-02-05 21:05:26
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 05.02.2013 19:15, Cezary Grądys pisze:

    > Trochę z przymrużeniem oka, ale czasami mozna by
    > taką płytkę zrobić dla jaj, albo w ramach naprawy czegoś zabytkowego.

    To jak tylko od czasu do czasu to może pobawić się ręcznie tak jak się
    to robiło "dawniej"? Paski i pady z samoprzylepnej folii, ostry nożyk i
    do dzieła.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2013-02-05 21:18:44
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 5 Lut, 19:52, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/TopoR
    >
    > Nie mam. Ale efekty na screenshotach jak z Unitry.

    Kurde, faktycznie ciekawy soft. Więcej na ten temat tutaj:

    http://eda.eremex.com/

  • 5. Data: 2013-02-05 21:53:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 19:15:34 +0100, Cezary Grądys napisał(a):

    > Pytanie, czy da radę uzyskać taki efekt w programie do
    > projektowania płytek?

    Wątpię, to były czasy kiedy ścieżki projektowało się ręcznie na desce
    kreślarskiej na kalce technicznej tuszem przy linijkach i krzywikach :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2013-02-05 23:24:10
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jak tylko od czasu do czasu to może pobawić się ręcznie tak jak się to
    > robiło "dawniej"? Paski i pady z samoprzylepnej folii, ostry nożyk i do
    > dzieła.

    Lakier do paznokci i pendzelek :) Potem przez długie lata lakier Wibra i
    grafion. A TopoRa kiedyś zainstalowałem i nawet zrobił płytkę. Faktycznie
    wyglądało na ręczne malowanie :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 7. Data: 2013-02-05 23:47:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Feb 2013 12:18:44 -0800 (PST), Stachu Chebel
    <s...@g...com> wrote:
    > Kurde, faktycznie ciekawy soft. Więcej na ten temat tutaj:
    > http://eda.eremex.com/

    Ścieżki wygenerowane przez topora wyglądają jak mapa wykrojow
    krawieckich, jak to się do zachowania pewnych "sygnalowych" zasad
    prowadzenia sciezek? Ciekawe czy topor po prostu jedzie tak żeby
    połączyć dwa punkty, bez względu na długość ścieżki, nawet naokolo
    przez petelke?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2013-02-06 09:35:26
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 05.02.2013 21:05, Jakub Rakus pisze:

    > To jak tylko od czasu do czasu to może pobawić się ręcznie tak jak się
    > to robiło "dawniej"? Paski i pady z samoprzylepnej folii, ostry nożyk i
    > do dzieła.

    Wyklejanie daje scieżki równej szerokości, prawie jak z normalnego
    programu do projektowania. Mnie chodziło bardziej o taki efekt:

    http://oldradio.pl/ilustracja/2382775161/VEF_VEF-242
    .html

    Łatwe do uzyskania przez pomalowanie reczne, a bardzo pracochłonne w
    programie. Pewnie to robili tuszem w powiększeniu, albo przy prostych
    płytkach w naturalnej wielkosci.
    W sumie chyba trzeba w programie zrobić same punkty, a sciezki domalować
    ręcznie redisówką. Oczywiście jak komuś zależy ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 9. Data: 2013-02-06 10:30:15
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Lakier do paznokci i pendzelek :) Potem przez długie lata lakier Wibra i
    > grafion.

    Przez wiele lat używałem Wibry i wkładu od długopisu z wydłubaną kulką.
    P.G.

  • 10. Data: 2013-02-06 11:07:10
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > jak to się do zachowania pewnych "sygnalowych" zasad prowadzenia sciezek?

    Jak 2 obok siebie nie biegna w takiej samej minimalnej odleglosci przez
    cala dlugosc, to chyba lepiej. Krotsze sciezki, to tez mniejsza
    "antena", zaokraglone to tez chyba dobrze. No moze jak jakis bardzo
    szybki procek, to pewnie jakas grupa sciezek powinna byc tej samej dlugosci.
    Ktos wie ile kosztuje ten soft, bo to straszna tajemnica jak widze?
    Albo jakie sa ograniczenia demo?
    Tak na pierwszy rzut oka podoba mi sie ten soft.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa