  • 51. Data: 2016-08-09 09:29:40
    Temat: Re: Po co dziadek klepał kosę?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 09:21:35 UTC+2 użytkownik robot napisał:

    > Jakie zapytanie po angielsku wklepać w internetach, żeby sobie
    > o tej technologii poczytać i pooglądać?
    > Bo jak wpisałem laser shrpening, to na pierwszym miejscu
    > był ten https://www.youtube.com/watch?v=vd73OffppZw filmik.
    > A ja mam przeczucie, że to nie jest dokładnie ta technika ;)

    laser blade sharpening

  • 52. Data: 2016-08-09 15:17:31
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces "J.F." <j...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

    > W USA nie wzielo, i jakos im przybywa obywateli, a nie ubywa.
    > Co prawda Obama ostanio jednak wzial, i wybory wygral dzieki tej
    > obietnicy.

    Przybywa też im obywateli zrzekających się obywatelstwa, m.in. z powodu
    podatków. Na tyle, że żeby temu zapobiec zwiększyli dwa lata temu opłatę
    za rozpatrzenie wniosku o zrzeczenie ponad 4x (tzn. z 450 dolców na
    2350). Nie można tak po prostu zrzec się obywatelstwa, trzeba najpierw
    udowodnić, że się rozliczyło z fiskusem przez ostatnie 5 lat, że ma się
    obywatelstwo innego państwa, odbyć dwie pogadanki demotywujące z
    urzędnikiem itd.

    To że im mimo tego przybywa to nic dziwnego. Mają sporo uchodźców
    ekonomicznych (co ciekawe, Rosja ma więcej uchodźców politycznych), poza
    tym mnożą się jak królicy, zwłaszcza ci o ciemniejszej karnacji. Białych
    przybywa bardzo wolno, i tylko z powodu emigracji z Europy. Śmiertelność
    wśród nich jest wyższa niż współczynnik urodzeń... Śmiertelność
    noworodków mają na poziomie krajów rozwijających się.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 53. Data: 2016-08-10 03:16:35
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 15:17:31 UTC+2 użytkownik Saiko Kila napisał:
> [...]
    > wśród nich jest wyższa niż współczynnik urodzeń... Śmiertelność
    > noworodków mają na poziomie krajów rozwijających się.

    Tak czy siak, jeśli długość i jakość życia się poprawia, to zawsze jest to dzięki
    zorganizowanej służbie zdrowia, wszystko jedno czy przez rząd, czy korporacje
    dysponujące budżetem nieraz większym niż rządowe ministerstwo zdrowia.

  • 54. Data: 2016-08-10 05:13:43
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-10 o 03:16, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    dysponujące budżetem nieraz większym niż rządowe ministerstwo zdrowia.

    Zorganizowana służba zdrowia to maszynka do wyciągania pieniędzy
    z budżetu.
    Leczenie, leki i aparatura medyczna są coraz droższe,
    placówki coraz bardziej zadłużone.
    Lekarze się skarżą, że muszą decydować, którzy pacjenci przeżyją,
    którzy nie, bo brakuje na nich funduszy.
    Im gorsza służba zdrowia, tym lepiej działa selekcja naturalna ;)
    Dopiero upowszechnienie inżynierii genetycznej poprawi sytuację,
    bo zamiast blokowania selekcji naturalnej, będzie selekcja doskonaląca.

  • 55. Data: 2016-08-10 06:22:36
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 05:13:46 UTC+2 użytkownik WM napisał:
    > zamiast blokowania selekcji naturalnej, będzie selekcja doskonaląca.

    A to przeczytałeś chyba gdzieś w dokumentch propagandowych NSDAP :-)

    Jak sądzisz, kiedy zmieni się dzisiejsza etyka? Kiedy świat uzna że trzeba powyrywać
    chwasty? I co z nimi zrobi? Pozamyka do gett czy od razu pozabija? A co się stanie z
    tymi ludźmi którzy postanowią zaprotestować przeciw temu? I ilu ich będzie? Garstkę
    się spacyfikuje, ale jeśli to będzie pół na pół?

    Jeśli już chcesz tak fantazjować, to ja myślę że w ogóle przeskoczymy udoskonalanie
    biologicznego człowieka, bo i tak niewiele da się poprawić. W przyszłości będziesz
    miał swoje tradycyjne życie białkowe, a na chwilę przed biologiczną śmiercią
    zeskanujesz swój mózg, puścisz symulację na komputerze i będziesz żył wiecznie w
    Minecrafcie. No, powiedzmy dopóki ktoś prądu nie wyłączy :-)

  • 56. Data: 2016-08-10 08:47:51
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 06:22:37 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > A to przeczytałeś chyba gdzieś w dokumentch propagandowych NSDAP :-)

    Ale wiesz że eugenika to wynalazek największej demokracji na świecie?

  • 57. Data: 2016-08-10 09:00:31
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 08:47:52 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Ale wiesz że eugenika to wynalazek największej demokracji na świecie?

    Czyli z Indii?
    Myślałem że Szwedów, od których Adolf H. pożyczył bardzo wiele pomysłów.

  • 58. Data: 2016-08-10 10:33:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 7 Aug 2016 16:57:57 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > Dalej przedmioty stracą swoje określone przeznaczenie. Kupisz kil

    Nie o to mi.chodziło, tylko o przepowiednie przyszłości.

    --
    Marek

  • 59. Data: 2016-08-10 10:37:27
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 10:33:08 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Nie o to mi.chodziło, tylko o przepowiednie przyszłości.

    W sensie co Ciebie spotka w nadchodzącym tygodniu?
    Odpowiedź: wisi mi to kalafiorem :-)

  • 60. Data: 2016-08-10 16:57:56
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-10 o 06:22, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    stanie z tymi ludźmi którzy postanowią zaprotestować przeciw temu? I ilu ich będzie?
    Garstkę się spacyfikuje, ale jeśli to będzie pół na pół?

    Stosujesz nieuczciwe chwyty w dyskusji.
    Sugerujesz, że ja jestem zwolennikiem eugeniki i to jeszcze na dodatek
    w skrajnej formie nazistowskiej (wyrywanie chwastów).

    Uważam, że choroby genetyczne można leczyć, a nie eliminować,
    lub sterylizować ich nosicieli.
    Szansę na leczenie chorób genetycznych daje właśnie inżynieria genetyczna.

    Jestem wielbicielem czarnego humoru, ale stosując go zawsze staram się
    wstawić taki znak ;) po to żeby nie brać tych słów zbyt serio.