  • 1. Data: 2006-05-24 06:28:17
    Temat: Warszawa - szybkie lacze radiowe ?
    Od: Biuro <o...@W...pl>

    Witam
    Kto udostepnia szybkie lacze (radio) 1 - 4 Mb/s
    w okolicach Pulawska/Sluzewiec/Wyscigi Konne.
    W sieci jakos nie idzie mi szuanie :(
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2006-05-24 06:47:50
    Temat: Re: Warszawa - szybkie lacze radiowe ?
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Biuro wrote:

    > Witam
    > Kto udostepnia szybkie lacze (radio) 1 - 4 Mb/s
    > w okolicach Pulawska/Sluzewiec/Wyscigi Konne.
> [...]

    Jesli 1-4 mbit to tylko LMDS, polecam lekture strony np. www.crowley.pl

    Wypadalo by wspomniec o o konkurencji www.futuro.pl, aczkolwiek
    Alcatelowy LMDS ma opinie "takiego sobie" (ze wzgledu na wydajnosc
    pakietowa)

    Michal W.

  • 3. Data: 2006-05-24 07:46:43
    Od: Kuzar <m...@p...onet.pl>

    Czy to jest grupa na takie pierdy?

  • 4. Data: 2006-05-24 11:36:23
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Kuzar wrote:

    > Czy to jest grupa na takie pierdy?

    Nie ale wyszedlem z zalozenia, ze lepiej udzielic
    czlowiekowi informacji i zamknac temat, niz go wysylac
    go na drzewo z komentarzem NTG, zwykla ludzka uprzejmosc ;)

    EOT

    Michal W.