  • 1. Data: 2009-09-18 12:47:34
    Temat: Po co w dekoderze PHILIPS DSR 6201 C+ wejście i wyjście anteny telewizji naziemnej?
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    j.w.
    Irek

  • 2. Data: 2009-09-18 14:01:17
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h8vvh7$j0e$1@news.onet.pl...

    a jak myślisz? słyszałeś o telewizji naziemniej cyfrowej, do której tuner ma
    niewiele telewizorów ?

  • 3. Data: 2009-09-21 05:42:31
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    gasper pisze:
    > Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jak myślisz? słyszałeś o telewizji naziemniej cyfrowej, do której
    > tuner ma niewiele telewizorów ?
    Sądzisz, że Cyfra+ do odbioru swojego pakietu sprzedaje odbiornik do odbiory tv
    naziemnej?
    Irek

  • 4. Data: 2009-09-21 06:31:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    irek pisze:

    > Sądzisz, że Cyfra+ do odbioru swojego pakietu sprzedaje odbiornik do
    > odbiory tv naziemnej?
    > Irek

    nie sprzedaje tylko wynajmuje.
    tak umożliwia odbiór dvb-t mpeg-4.
    w n-box`ach będzie odbiornik dopinany na usb

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-09-21 07:33:35
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    pawell32 pisze:

    > nie sprzedaje tylko wynajmuje.
    > tak umożliwia odbiór dvb-t mpeg-4.
    > w n-box`ach będzie odbiornik dopinany na usb

    Właśnie, że sprzedaje. Byłem u dystrybutora, który poinformował mnie, że
    odbiornik HD (nie PVR!) jest tylko do kupienia za 199 zł dla nowych abonentów C+
    i za 499 zł dla obecnych abonentów - dał mi nawet ulotkę z cenami z C+. Wiem, że
    kiedyś był do wydzierżawienia za 15 zł miesięcznie, ale wg dystrybutora już nie
    można.

    Zastanawiam się nad zakupem tego odbiornika i stąd moje pytanie z tematu wątku.

    Może rozszerzę wątek o pytanie o USB i Ethernet z tyłu i przycisk nagrywania na
    pilocie - jak to w C+ - "do wykorzystania w przyszłości". Czy da się to jakoś
    wykorzystać już teraz. Może jakieś oprogramowanie alternatywne?

    Irek

  • 6. Data: 2009-09-21 07:35:09
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    pawell32 pisze:

> [...]

    pilocie - jak to w C+ - "do wykorzystania w przyszłości". Czy da się to jakoś
    wykorzystać już teraz. Może jakieś oprogramowanie alternatywne?

    PS. Te gniazda antenowe też są do wykorzystania w przyszłości według instrukcji
    do terminala.

  • 7. Data: 2009-09-21 07:48:15
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    irek pisze:

> [...]
    > nagrywania na pilocie - jak to w C+ - "do wykorzystania w przyszłości".
    > Czy da się to jakoś wykorzystać już teraz. Może jakieś oprogramowanie

    z tego co wiem, to nie działają w chwili obecnej, ani lan ani usb.
    niby tanio 199 jak za odbiornik hd.
    a tym, że niewiele poza cyfrą pooglądasz.
    lepiej kupić ferdka lub opticum, w których działają wszystkie złącza
    i można podłączyć zewnętrzny dysk lub pena do nagrywania,
    ale cena wyższa.

  • 8. Data: 2009-09-21 07:54:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sądzisz, że Cyfra+ do odbioru swojego pakietu sprzedaje odbiornik do
    > odbiory tv naziemnej?

    Sprzedawać to go nie sprzedaje, ale wypożycza.