    From: dakk <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Podłączenie do netu
    Date: Sun, 30 Jun 2002 18:58:11 +0000 (UTC)

    Cześć wszystkim

    Jest firma, która pociągnęła kable w bloku i podłącza do sieci. Jest wiele
    rzeczy, które mi się w ich ofercie nie podobają, ale problem mam z
    następującą sprawą:

    Chcę mieć stałe publiczne IP. W ich ofercie jest taka pozycja (160 zł /
    miesiąc). Jednak mnie niepokoi jak mogą dać mi publiczny adres, kiedy
    komputery użytkowników (standardowy dostęp za ok.65zł/miesiąc) stoją z
    maskaradą z adresami z sieci 192.168.0.0
    Kilka razy już dzwoniłem do tej firmy, żeby powiedzieli mi jak chcą wykonać
    instalację u mnie.
    Ma to wyglądać tak:
    mój komputer ma mieć dwie karty - jedna z adresem 192.168.a.b (do tej
    będzie podpięty kabel) a druga z moim adresem publicznym bez podpiętego
    żadnego kabla.

    Nie bardzo rozumiem jak to będzie działać?
    Czy rzeczywiście jest możliwe takie przerutowanie, żeby mój komputer był
    widoczny z Internetu pod moim adresem publicznym z tej drugiej karty?
    Jaki adres będą miały ramki wychodzące z mojego komputera?
    Z której karty będą korzystały programy na moim komputerze?

    Jeśli ktoś mógłby mi wyjaśnić tę kwestię to będę wdzięczny.

    Pozdrawiam
    Darek