  • 1. Data: 2009-11-17 14:55:03
    Temat: Podlaczenie glosnikow do laptopa
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jest sobie zestaw glosnikowy 5.1. Zestaw podlacza sie do kompa 3 kabelkami
    (przed, tyl, sub).
    W tym zestawie tylna para glosnikow nie dziala, wiec zostaje przod i
    subwoofer.
    Mozna to w jakis sposob podlaczyc do laptopa przez gniazdo sluchawkowe (np
    rozdzielacz mini-jack->2x mini-jack)? I czy w ogole ma to jakikolwiek sens?
    Zastanawiam sie co otrzymam z takiego podzialu? Bo na wyjsciu sluchawkowym w
    laptopie jest dzwiek dwukanalowy (stereo)...

  • 2. Data: 2009-11-17 15:00:56
    Temat: Re: Podlaczenie glosnikow do laptopa
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-17 15:55, Depesz pisze:
    > Witam,
    >
    > Jest sobie zestaw glosnikowy 5.1. Zestaw podlacza sie do kompa 3 kabelkami
    > (przed, tyl, sub).

    Hmmm, a przypadkiem nie przód, tył, centralny?

> [...]
    > Zastanawiam sie co otrzymam z takiego podzialu? Bo na wyjsciu sluchawkowym w
    > laptopie jest dzwiek dwukanalowy (stereo)...

    To zrób sobie z tego 5.1 normalny zestaw 2.1 (wywalając centralny),
    wtedy normalnie podłączysz do wyjścia którym dysponujesz.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2009-11-17 15:13:20
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > To zrób sobie z tego 5.1 normalny zestaw 2.1 (wywalając centralny),
    > wtedy normalnie podłączysz do wyjścia którym dysponujesz.

    2.1 ma jedno wejście stereofoniczne. Jak wywali centralny i połączy
    przejściówką przód i tył, to równocześnie zrezygnuje z suba, bo wiszą
    oba na jednym kabelku i zostanie ze zdublowanym dźwiękiem stereo
    pozbawionym niskich tonów.

  • 4. Data: 2009-11-17 17:31:36
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Depesz" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mozna to w jakis sposob podlaczyc do laptopa przez gniazdo sluchawkowe (np
    > rozdzielacz mini-jack->2x mini-jack)?

    mozna

    > I czy w ogole ma to jakikolwiek sens?

    nie