  • 1. Data: 2009-10-26 08:09:22
    Temat: VTR 1000 - mile na km
    Od: "insane" <n...@l...pl>

    Witam.

    Honda VTR1000 Firestorm z 2002 roku, import z USA i zasadnicze pytanie:
    Czy da się jakoś przełączyć jednostki z hamerykanskich na nasze, tj. mile na
    km i temperature ze st.F na st.C ? Jezeli jest taka opcja, to jak to sie
    robi?

    pzdr
    --
    insane

  • 2. Data: 2009-10-26 09:55:30
    Temat: Re: VTR 1000 - mile na km
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 26 Paź, 09:09, "insane" <n...@l...pl> wrote:
> [...]
    > km i temperature ze st.F na st.C ? Jezeli jest taka opcja, to jak to sie

    Ja tam sie nie znam, ale w VFR Interceptor zmieniam trzymajac 2-3 sek.
    przycisk Select. Tez Hunda to pewnie tak samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 3. Data: 2009-10-26 10:01:14
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    insane pisze:
> [...]
    > km i temperature ze st.F na st.C ? Jezeli jest taka opcja, to jak to sie

    Było parę razy już poruszane na forum, najlepiej dorwać serwisówkę.

    Kiedyś podawano taką radę, może zadziała:
    "Z instrukcji co prawda dla gsxr 1000 k7 ale moze dziala tak samo :) :
    " aby zmienic wyswietlanie pomiedzy mph a km/h ustaw licznik kilometrow w
    funkcji drogomierza a nastepnie nacisnij i przytrzymaj przyciski ADJ i SEL
    przez 3 sekundy. Wybierz jednostke predkosci"
    Pozdrawiam
    Cień
    k7 "

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 4. Data: 2009-10-26 14:03:49
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Oct 26, 8:09 am, "insane" <n...@l...pl> wrote:
> [...]
    > km i temperature ze st.F na st.C ? Jezeli jest taka opcja, to jak to sie

    mile razy 1.6 :)

    (Fahrenheit - 32) * 5 / 9 :)

  • 5. Data: 2009-11-01 21:58:02
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    f...@g...com pisze:
    > mile razy 1.6 :)

    1,61 ;)

    > (Fahrenheit - 32) * 5 / 9 :)
    ~(F-32)*1/2=C jest latwiej ;) Ale w wiekszosci ludzie sa strasznie
    leniwi i nie potrafia liczyc niczego procz $ a i to z reszta czesto jest
    problem wiec lepszy jest automacik.. ;D

    Pzdr
    --
    marider