  • 1. Data: 2002-07-01 11:16:18
    Temat: Podobno w tepsie ma byc od sierpnia nowy cennik na LB'tki...
    Od: Rafalus <r...@a...net.pl>

    Wie ktos cos o tym?

    Jezeli wszyscy wiedza a tylko ja nie, to prosze o wybaczenie ;-)

    milo pozdrawiam
    Rafalus

  • 2. Data: 2002-07-02 14:32:17
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Jezeli wszyscy wiedza a tylko ja nie, to prosze o wybaczenie ;-)

    czy poprzez LB rozumiesz ceny za LoadBalancing ktore do tej pory byly gorzej
    niz chore ?

    Marcin

  • 3. Data: 2002-07-02 16:11:03
    Od: Rafal Stasiak <r...@a...net.pl>

    > czy poprzez LB rozumiesz ceny za LoadBalancing ktore do tej pory byly gorzej
    > niz chore ?

    Slyszalem o tym, slyszalem... Na szczescie nigdy nie musialem siegac do
    kieszeni, zeby za to placic ;-)

    Chodzilo mi o LB'tki, to znaczy Linie Bezposrednie jak je nazywa tepsa, czyli
    popularnie "druty". Providerzy tym i modemami DSL'owymi (najczesciej)
    dokrecaja do netu klientow.
    Ponoc od sierpnia maja byc nowe ceny na trakty cyfrowe (taniej ma byc znaczy
    sie), ale z kolejnych plotek od kolejnych osob dowiedzialem sie, ze maja byc
    tansze tylko trakty pow. 100 km.
    Czy to prawda? Nie wiem...
    Zobaczymy.
    Myslalem, ze moze ktos jeszcze cos wie na ten temat i napisze. Widze jednak, ze
    chyba znalazlem jakiegos kwiatka ;-)

    Wlasnie...
    A za co tak naprawde tepsa goli forse w sprawie tego LoadBallancing'u?
    Slyszalem ze Polpak generalnie bierze w tym wypadku kase za cos, co w gruncie
    rzeczy nie powinno miec wiekszego znaczenia dla niego, jako operatora...

    Pozdrawiajacy

    Rafalus