  • 1. Data: 2002-07-01 09:55:37
    Temat: neo na ISDN
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    czesc,

    czy neostrade daja na ISDN czy tylko na analogach?
    SDI wiadomo, ze nie (zwiazane z zastosowanymi modemami).

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 2. Data: 2002-07-02 14:18:11
    Temat: Re: neo na ISDN
    Od: "Lukasz 'Nestor' Szczepanski" <n...@f...pl>

    Boze.. neostrada to ADSL , ADSL idzie po osobnej parze miedzianiej jak kazdy
    inny xDSL.

    Do wiekszosci domow TPSA podprowadzila przynajmniej 2 pary [ przynajmniej w
    mojej okolicy ]. Jezeli na jednej linii masz ISDN a druga masz wolna to
    zaloza ci na niej NEO. Jesli nie to albo bedziesz musial zrezygnowac z
    analoga albo podciagnac dodatkowa pare ze skrzynki co moze cie troche
    kosztowac, zwlaszcza czasu :))

    --
    Nestor

  • 3. Data: 2002-07-02 14:32:14
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> wrote in message

    > czy neostrade daja na ISDN czy tylko na analogach?
    > SDI wiadomo, ze nie (zwiazane z zastosowanymi modemami).

    Na ISDN Neo tez sie nie da zalozyc - podobna technologia - DSL-pochodna.

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 4. Data: 2002-07-02 15:50:45
    Od: "Moon" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > zaloza ci na niej NEO. Jesli nie to albo bedziesz musial zrezygnowac z
    > analoga albo podciagnac dodatkowa pare ze skrzynki co moze cie troche

    tu cie troche pokreciło oczywiście ze jest mozliwosc założyc ADSL na lini ISDN
    bo ISDN wykorzystuje pasmo 160 kHz reszta do 1.2 MHz wolna dla ADSLa
    wymaga to zastosowania odpowiednich kart abonenckich w koncentratorach ADSL po
    stronie
    operatora (oczywiscie droższych) kazdy z producentów ma takie karty w swoich ofertach
    poczytaj na stronach siemensa lub lucenta
    reasumujac jest to decyzja calkowicie w mozliwosciach tp

  • 5. Data: 2002-08-01 19:04:13
    Od: "Chromos" <chromos@_go2.pl>

    > Na ISDN Neo tez sie nie da zalozyc - podobna technologia - DSL-pochodna.

    Polecam ten link (trzeba poskladac):
    http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICN/Internet/
    Access_Solutions/WORKARE
    A/gundelsh/templatedata/English/file/binary/Attane_X
    L_eng.pdf

    Pzdr