  • 1. Data: 2011-06-30 07:00:29
    Temat: Podwojna sygnalizacja w T-Mobile
    Od: Miklewicz Marek <m...@o...pl>

    Witam

    Zwracam sie do was drodzy bracia i siostry usenetu z takim oto
    zapytaniem z gatunku, "mamo ale dlaczego" ;) Otoz jak wiadomo od
    niedawna komus tam u gory w erze znudzila sie Era no i wraz z koncem
    starej ery nastala nowa era co zwie sie Te-Debile upss T-Mobile znaczy
    sie no i dzis zauwazylem ciekawostke przyrodnicza dzwoniac na nr.
    stacjonarny, w strefie 84 - dawne woj.Zamojskie (nie wiem chyba TP ale
    nie chce mi sie sprawdzac w PNK)wlasnie z T-Mobile i sygnal wolania dla
    tego numeru jest jakis dziwny tzn. jakby podwojny, jeden sygnal pochodzi
    z sieci docelowej, nastepny jest jakby wewnatrz centralowy, kolejny znow
    z sieci docelowej i tak na przemian. Wyglada to troche jakby co chwile
    nastepowalo jakies przekierowanie czy cos. Wy tez tak macie dzwoniac z
    T-mobile czy to tylko ja mam cos nie tak?
    Miklewicz Marek
    www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc -
    więcej informacji na www.pomoc-monice.org
    GG:1249775 | skype:marson

  • 2. Data: 2011-07-01 11:25:16
    Temat: Re: Podwojna sygnalizacja w T-Mobile
    Od: "vari" <varicap@małpa.onet.pl>

> [...]
    > przemian. Wyglada to troche jakby co chwile nastepowalo jakies
    > przekierowanie czy cos. Wy tez tak macie dzwoniac z T-mobile czy to tylko

    Odwieczny temat burdello di signalizazione.
    Ja takie coś mam w stacjonarnym UPC czasem.
    Słychać sygnał dzwonienia terminala nałożony na ten, na zestawionej drodze
    rozmównej i generowany przez centralę docelową.
    A właśnie w Erze gdy powstała oraz drugi raz także w Erze ale dwa miesiące
    temu, tym razem dzwoniąc na radiodostępy TP w strefie 91 miałem sygnalizację
    generowania sygnało WOŁANIA przez terminal (telefon) komórkowy.
    I moja komórka nagle zaczęła generować sama sygnał wołania.
    Gdy włożyłem kartę Orange, potem Plus i Play to było jak zazwyczaj - sygnał
    centrali docelowej.
    vari