  • 11. Data: 2020-04-09 14:26:00
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 13:23, Poldek pisze:

    > No zrobił. A nie zrobił?

    A zrobił? To co w takim razie robią motocykliści na ulicach? Ja dzisiaj
    swojego wyciągam jak uda się po zimie odpalić - no i umyć bo pewnie cały
    w kurzu.

    > Tak, czy siak, to o tej porze roku, w taką pogodę jak dziś miałem zawsze
    > w mieszkaniu sajgon młotocyklowy, że trudno było usłyszeć własne myśli,
    > dzieciak nie miał jak odrabiać lekcji, a młodszy nie mógł odbyć drzemki,
    > tylko wył dzięki pasjonatom młotorsportu.

    U mnie znów kretyni z małymi chujkami latają na wybebeszonych tłumikach.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-04-09 17:26:38
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 12:54, Poldek pisze:

    > Najlepszą rzecz, jaką zrobił rząd w związku z wirusem, to zakaz jazdy
    > młotocyklami dla zabicia czasu. Przed epidemią nie przypuszczałem, że
    > przeżyję jeszcze w swoim życiu wiosnę, która będzie jak za młodych lat
    > - zakwitać pączkami i śpiewem ptaków i szumem gałęzi, a nie rykiem,
    > wyciem, dudnieniem i warczeniem młotorów niosącym się na wiele
    > kilometrów nad całą Polską. Dziękuję!

    I kościoły! Taka cisza, bez walenia z każdej strony od 6 rano !!!

  • 13. Data: 2020-04-09 17:44:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 12:54, Poldek pisze:

    > Najlepszą rzecz, jaką zrobił rząd w związku z wirusem, to zakaz jazdy
    > młotocyklami dla zabicia czasu.

    Przywiozłem z zimowiska. Po drodze mijałem kulsonów - nie sprawiali
    wrażenia zainteresowanych. Co innego jakbym cichym rowerem jechał!

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-04-09 18:58:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-09 o 14:23, PiteR pisze:

    > nadal problemy Polski A :)
    >
    > W Polsce A B nie chodzi o podział miasto wieś tylko o biedę. W Polsce B
    > nie stać ludzi na motorki. Pojedź pod ruską granice i policz sobie tych
    > motopasjonatów.

    Jak ktoś jest idiotą i kupuje czy stawia dom/mieszkanie przy
    głównej drodze to zawsze będzie narzekał na moto pasjonatów.
    Jak kupi na równoległej to nawet autobusu z okna nie zobaczy.
    Ale myśleć trzeba przed i w trakcie a nie tylko po.
    U nas też są stada jednośladów, co najwyżej tańszych i starszych.
    Mieszkaniec polski B.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-04-09 18:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Dokładnie.
    > Przeprowadził że ze wsi do miasta, a teraz chce żeby mu w mieście
    > wiejskie warunki odtwarzać.
    > Przy takich pragnieniach mieszka się pod miastem.....

    Problem jest odrobine bardziej skomplikowany.
    Ja tez nie rozumiem, jak to mozliwe ze mozna dopuscic do ruchu cos co
    hałasuje tak bardzo ze plomby wypadaja z zebów a wiele moto wydaje z
    siebie własnie takie dzwieki.

    I zeby odrobine dobitniej wytłumaczyc - skoro to jest takie fajne, cool i
    w ogole ok - pomysl jak wygladałoby zycie w miescie gdyby kazdy pojazd
    wydawał z siebie tyle hałasu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 16. Data: 2020-04-09 19:01:22
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-09 o 17:26, kriters pisze:

    > I kościoły! Taka cisza, bez walenia z każdej strony od 6 rano !!!

    Kolejny fantasta.
    Mieszkam obok i po tradycyjnym dzwonieniu o 17:30 zrobili
    dogrywkę o 18:30. Dlczego? nie mam pojęcia.
    Rano nie słyszę bo śpię o tak barbarzyńskiej porze, w południe
    hałasowali jak zawsze.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-04-09 19:17:53
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

    > Jak ktoś jest idiotą

    Ty jesteś ?

    > i kupuje czy stawia dom/mieszkanie przy
    > głównej drodze to zawsze będzie narzekał na moto pasjonatów.

    Do "głównej" drogi mam 300 metrów w jedną stronę, niedawno kolejną "główną"
    drogę zbudowali 300 metrów po przeciwnej stronie

    > Jak kupi na równoległej to nawet autobusu z okna nie zobaczy.

    Tak, równolegle do tej pierwszej drugą pobudowali...

    > Ale myśleć trzeba przed i w trakcie a nie tylko po.

    Jeszcze jakieś niemądre rady masz "Radziu"?

    > U nas też są stada jednośladów, co najwyżej tańszych i starszych.

    I pierdzą i smierdzą mi pod oknem, bo przeglądu nie mogą przejść...

    > Mieszkaniec polski B.

    Obywatel Polski

    > Pozdrawiam

    kłamiesz.

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2020-04-09 19:18:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-09 13:24, Poldek wrote:

    > Nie wiem dlaczego miałoby nie jeździć. Wiem, że jest zakaz jazdy
    > młotocyklami dla zabicia czasu i wiem, że działa, bo mam pod oknem ulicę
    > na której bardzo lubieją się popisywać młoty na młotorach. I dziś się
    > nie popisują.

    No i udało się napisać do urzędnika emaila.

  • 19. Data: 2020-04-09 19:20:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Problemem Polski A są kosiarki do trawy napie....ające w każdą sobotę i u agnostyków
    niedzielę, ochoczo obszczekiwane przez rasowe
    kundle.
    A przed przeprowadzką krowy puszczali, biedniejsi kozy, najbiedniejsi króliki...

    -----

  • 20. Data: 2020-04-09 19:21:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To byś uciekł.