  • 1. Data: 2020-04-08 11:18:15
    Temat: Przedluzanie DR
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    11 kwietnia wypada mi termin na badania techniczne.
    Jak jest z przedłużaniem DR, czy zrobienie badań po terminie wiąże się z jakimś
    dodatkowym zakresem badań?
    A jak prawnie, jeżeli termin przypada na sobotę (i do tego przedświąteczną, kiedy
    stacje diagnostyczne raczej zamknięte)?

  • 2. Data: 2020-04-08 11:26:58
    Temat: Re: Przedluzanie DR
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-04-08 o 11:18, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > A jak prawnie, jeżeli termin przypada na sobotę (i do tego
    > przedświąteczną, kiedy stacje diagnostyczne raczej zamknięte)?

    Wczoraj coś słyszałem (ale to by wymagało potwierdzenia), że padł
    wniosek o nieściganie aut (kierowców) z nieważnym przeglądem aż do 30
    dni po zakończeniu stanu epidemii. Co dalej - nie wiem.

    T.

  • 3. Data: 2020-04-08 12:33:42
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-04-08 o 11:26, T. pisze:

    > Wczoraj coś słyszałem (ale to by wymagało potwierdzenia), że padł
    > wniosek o nieściganie aut (kierowców) z nieważnym przeglądem aż do 30
    > dni po zakończeniu stanu epidemii. Co dalej - nie wiem.

    A jak będzie bara bum, to ubezpieczyciel też przymknie na to oko?

    Ja bym pojechał nawet dziś na przegląd, nie czekałbym do ostatniego dnia.

    --
    viktorius

  • 4. Data: 2020-04-08 12:40:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > A jak prawnie, jeżeli termin przypada na sobotę (i do tego
    > przedświąteczną, kiedy stacje diagnostyczne raczej zamknięte)?

    Ojciec był na przeglądzie. Wszystko odbyło się bez wysiadania przez
    niego z samochodu. Zamiast diagnosta wsiadać do jego samochodu i wjedżać
    na trzęsiączkę, on sam wjechał/wyjechał, a diagnosta siedział w tym
    czasie w swoim akwarium.

  • 5. Data: 2020-04-08 12:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > się z jakimś dodatkowym zakresem badań? A jak prawnie, jeżeli termin
    > przypada na sobotę (i do tego przedświąteczną, kiedy stacje

    Przedłuzenie DR? Jeżeli akurat ci sie skonczyły miejsca na badanie
    techniczne to po prostu zrób basdanie, wynik masz wpisany w cepik.
    Jeżeli zrobisz po terminie to nie ma zadnych negatywnych skutków.
    Jezeli termin wypada ci w sobote to wiele stacji jest otwartych (chocaz w
    ta konrektna sobote to moze byc roznie)
    Niemniej nie ma zadnych przeciwskazań zeby zrobić w piatek, przy czym
    wtedy bedziesz około 30gr w plecy... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 6. Data: 2020-04-08 17:17:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    O to pytam, bo IMHO był jakiś projekt, że za badania po terminie należy się"pełny"
    przegląd jak przy pierwszej rejestracji
    (sprowadzanego z zagranicy) cokolwiek by to miało znaczyć (i podwyższona opłata).
    Auto w garażu, stacja za płotem zamknięta do 14 IV, w innej pobliskiej był kiedyś
    wyżej srający niż mający diagnostyk (jak w wątku
    obok), poza tym w tej zaprzyjaźnionej podjeżdżam daję kluczyki czekam na telefon czy
    coś jest do zrobienia i za ile (powiedzmy
    sworzeń czy przegub) i na kolejny telefon odbieram, a jak akurat nie działa im
    terminal to gościu nie robi problemu odebrać auto i
    podjechać z pieniążkami za pół godziny.
    Kurczę, aż prawie pomyślałem że za granicą mieszkam ;-))

    -----

  • 7. Data: 2020-04-09 01:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > należy się"pełny" przegląd jak przy pierwszej rejestracji
    > (sprowadzanego z zagranicy) cokolwiek by to miało znaczyć (i

    O pełnym przegladzie nic nie wiem i nie wiem co to miałoby znaczyc ale
    rzeczywiscie stacje diagnostyczne lobbowały za tym aby spozniony przeglad
    był 2 x drozszy.
    I nawet był projekt ustawy ale na szczescie nie przeszedł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 8. Data: 2020-04-09 17:50:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
> [...]
    >przeglad
    >był 2 x drozszy.
    >I nawet był projekt ustawy ale na szczescie nie przeszedł.

    Czy to stacje lobbowaly, czy rzad wpadl na swietny pomysl ?

    A stacje oczywiscie poparly, skoro to one mialy zgarniac nadwyzke ...

    Ale widac wybory byly blisko :)

    J.

  • 9. Data: 2020-04-09 18:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czy to stacje lobbowaly, czy rzad wpadl na swietny pomysl ?
    >
    > A stacje oczywiscie poparly, skoro to one mialy zgarniac nadwyzke ...
    >
    > Ale widac wybory byly blisko :)

    Musisz sobie na te pytania sam odpowiedziec.... ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 10. Data: 2020-04-09 21:13:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-08 o 12:33, viktorius pisze:

    > Ja bym pojechał nawet dziś na przegląd, nie czekałbym do ostatniego dnia.

    I to jest przepisowe zachowanie.
    Dlaczego niektórzy maja problemy z najprostszymi sprawami?