  • 91. Data: 2017-04-04 18:37:22
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-04 o 00:20, Tomasz Pyra pisze:

    > Nawet w Rosji prawie dają radę:
    > https://www.youtube.com/watch?v=fKo70b3UPTM

    Rosja :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 92. Data: 2017-04-04 20:26:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/3/2017 2:30 PM, Uzytkownik wrote:
    > Sam jesteś pustak i dyletant.

    To trzeba udowodnić.

    Korwin akurat udowodnił to setki razy. Byłem kilka razy na spotkaniach z
    nim, od lat 90. Słuchałem, przemyślałem i może miałby jakieś szanse.
    Obecnie jest za stary i gada tylko na najniższych strunach IQ. Jakis
    Czas temu popierałem go nawet w wyborach, obecnie uważam że powinien być
    zamknięty w izolatce.

    A i zapomniałem. Nie uczestniczyl w niczym ważnym, a przypominam że miał
    szanse.

    > Powtarzasz dokładnie to czego chcą te
    > cwaniaki co się boją Korwina, a Ciebie dymają bezkarnie.

    Pocieszające jest że Ciebie rownież.

    > Boją się tego, że byle debil nie będzie już mógł dymać obywatela

    Będą dymać debile z partii Korwina. Myślisz że tam jest ich jakoś mniej?
    Czekaj czekaj, przypomina mi się taka szuja co to po pijaku chciał iśc
    na solo z gliniarzami i obecnie jest twarza partii. Serio, zakładasz że
    tam nie ma kretynów, psychopatów, imbecyli i prawników? Aleś naiwny,
    łomatko!

    > , a jak
    > będzie chciał żyć na obywatelskim garnuszku to będzie musiał służyć
    > obywatelowi.

    To się nawyzwa ideologia. Socialiści też dawali wiare na słowo PZPR że
    to i tamto. Jak kazda wiada w ideologie świadczy o bardzo niskim IQ.

    > Moja rada jest taka: posłuchaj co mówi Korwin, a nie tego co o nim mówią
    > przeciwnicy.

    Ale Korwin od kilku lat pieprzy od rzeczy. Ma daleko posunięta demencję,
    wczesniej pieprzył z resztkowym sensem, obecnie pieprzy na poziomie
    przemysleń lumpów robiąc posmiewisko z siebie i mojego ukochanego kraju.

  • 93. Data: 2017-04-04 21:19:33
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 4 Apr 2017 11:43:56 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >W Warszawie przydałoby się ze 100 takich sprytnych dźwigów. Miałyby
    >robotę całymi dniami.

    Nie miałby. Bo średni czas reakcji SM to około 12 godzin. Czyli
    zgłaszasz o 6.00 że ktos Ci zastawił bramę, a o 18.00 masz info, że
    nie stwierdzono zdarzenia. No nie stwierdzono, bo delikwent odjechał
    koło 9.00.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 94. Data: 2017-04-04 21:54:04
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    j...@i...pl w

    > Nie miałby. Bo średni czas reakcji SM to około 12 godzin.
    > Czyli
    Czyli do likwidacji, albo do zmiany nazwy na "Strasz Szczypiorowa" -- aka
    SS, lub "Strasz Bezwzgędna" -- aka SB.

    > zgłaszasz o 6.00 że ktos Ci zastawił bramę, a o 18.00 masz info, że
    > nie stwierdzono zdarzenia. No nie stwierdzono, bo delikwent odjechał
    > koło 9.00.

    Kiedyś już chyba pisałem -- gość zastawił wyjazd, więc mu 4 opony nożem w
    profil boczny pojechało, i nie miał jak odjechać, stał dwa tygodnie i
    wymieniał po oponie... A wrak można odholować...

    --
    'Tom N'

  • 95. Data: 2017-04-04 23:16:11
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Żebyś się nie zdziwił. Ponad tydzień temu zgłaszałem SM spalone doszczętnie auto,
    stojące w pobliżu parku, stacji paliw i McDonalda. Żadne rubieże i opłotki. No i stoi
    do dziś, zaparkowane wzdłuż ulicy. Dziury w szybach, wystające elementy spod resztek
    maski itp, a ze strony służb miejskich zero reakcji. Za to spróbuj zaparkować na
    zakazie w centrum, zdążysz zamknąć auto, a laweta będzie już w drodze

  • 96. Data: 2017-04-05 00:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemyslaw P. p...@g...com ...

> [...]
    > strony służb miejskich zero reakcji. Za to spróbuj zaparkować na
    > zakazie w centrum, zdążysz zamknąć auto, a laweta będzie już w drodze

    Moze spalonym laweciarze nie chca sobie rąk brudzic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 97. Data: 2017-04-05 08:13:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-04-05 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemyslaw P. p...@g...com ...

    > Moze spalonym laweciarze nie chca sobie rąk brudzic...

    Spalone auto to dla nich koszt, a nie zarobek.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2017-04-05 09:04:20
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak najbardziej uczestniczył: to właśnie JKM zgłosił projekt uchwały lustracyjnej.

    -----

  • 99. Data: 2017-04-05 09:05:33
    Temat: Re: Pojechali mnie ... prawo zmieniać.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W sumie możesz mieć rację: z trawnika nie wywiozą za 495 zł (brak znaku ;-))

    -----

  • 100. Data: 2017-04-05 09:08:16
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zastanawiają mnie debile pod moją parafią:
    Obok kościoła jest z pół hektara betonu do parkowania, a zawsze ze dwóch-trzech
    debili zaparkuje na trawniku.
    Jak widać przyzwyczajenia ze wnioski będą z butów zawsze wyłazić.

    -----