  • 61. Data: 2017-04-03 11:48:27
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 02.04.2017 o 17:58 quent <x...@x...com> pisze:

    > Powinno być jak w UK:
    > http://duo.irational.org/tunneling/host_street_tunne
    l_ST58567305/host_street_tunnel01.jpg
    > dwie żółte linie wzdłuż ulicy i wiadomo, że stawać nie wolno. Nie
    > trzeba się zastanawiać czy znak był czy nie.

    Dobry system ale wiadomo, że u nas takiego nie ma. U nas znaki stoją po
    prawej stronie więc parkując po lewej robi się to na własne ryzyko. W tej
    sytuacji można więc mieć pretensje tylko do siebie.
    A miejsce, o którym mowa jest na wewnętrznej stronie zakrętu więc zakaz
    jest jak najbardziej uzasadniony.

    --
    SW3
    ----

  • 62. Data: 2017-04-03 12:52:24
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Moja żona to z tych super-oszczędnych, i jak teraz 600 PLN dostała
    > grzywny, to na zakupy pójdzie za pół roku ....

    Acha :-)

    Ma może wolną siostrę?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 63. Data: 2017-04-03 13:01:40
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Jankowski w

    > Wzdech.
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/lj
    fzLHj2f5M/rGH-C0XcDAAJ

    Tam są linki do znaku "po prawej", a dyskutujemy o znaku "po lewej"

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2017-04-03 13:35:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 03.04.2017 11:48, SW3 wrote:

> [...]
    > tej sytuacji można więc mieć pretensje tylko do siebie.
    > A miejsce, o którym mowa jest na wewnętrznej stronie zakrętu więc zakaz

    Uzasadniony czy nie... ludzie na co dzień nie powinni się zajmować
    takimi dywagacjami. Prawo powinno się robić tak ułatwiać ludziom życie a
    u nas się tylko komplikuje.
    Jakoś w UK to rozumieją - podobnie w kwestii ograniczeń prędkości.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 65. Data: 2017-04-03 14:30:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Korwin nie wygra a gdyby wygral rozpierdolił by wszystko wliczając w
    > to planetę ponieważ to pustak i dyletant.

    > Obecna opcja polityczna przy rozpierdalaniu starych klik wstawia
    > własne kliki. Korwinowcy niczym się nie różnią, gwarantuje to.
    > Szybciej im się tylko skończą kretyni do wsadzania w spółki skarbu
    > państwa, to mała partia.

    Sam jesteś pustak i dyletant. Powtarzasz dokładnie to czego chcą te
    cwaniaki co się boją Korwina, a Ciebie dymają bezkarnie.
    Boją się tego, że byle debil nie będzie już mógł dymać obywatela, a jak
    będzie chciał żyć na obywatelskim garnuszku to będzie musiał służyć
    obywatelowi.
    Moja rada jest taka: posłuchaj co mówi Korwin, a nie tego co o nim mówią
    przeciwnicy.

  • 66. Data: 2017-04-03 14:43:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-04-03 o 14:30, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > obywatelowi.
    > Moja rada jest taka: posłuchaj co mówi Korwin, a nie tego co o nim mówią

    Gdyby Korwin chciał rządzić, to pewnie dawno już by rządził. Ale on woli
    żyć z gadania, a nie z rządzenia.
    A może po prostu nie chce popełnić seryjnego samobójstwa? :)

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2017-04-03 14:48:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Apr 2017 14:30:06 +0200, w <58e2404f$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > Sam jesteś pustak i dyletant. Powtarzasz dokładnie to czego chcą te
    > cwaniaki co się boją Korwina, a Ciebie dymają bezkarnie.

    Dorośnij, naiwniaku...

  • 68. Data: 2017-04-03 14:49:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Apr 2017 14:43:19 +0200, w
    <58e24379$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>, Miroo
    <b...@b...brak.i.juz> napisał(-a):

    > Gdyby Korwin chciał rządzić, to pewnie dawno już by rządził. Ale on woli
    > żyć z gadania, a nie z rządzenia.

    Na początek niech zostanie jakimś burmistrzem albo sołtysem.
    Zobaczymy jak się sprawdzi :)
    Ale nie zostanie, bo to kolejny ćwok mocny w gębie.

  • 69. Data: 2017-04-03 15:08:22
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Dokładnie - mają obejmy zakładane za koła które trzymają cały samochód,
    > podpierając go tylko za opony.

    w Chorwacji robią to bardzo sprawnie,suv czy nie suv, nie ma znaczenia.

    https://www.youtube.com/watch?v=DYY52NCnQJs

    ---
    Avast.

  • 70. Data: 2017-04-03 15:14:29
    Temat: Re: Pojechali mnie ... prawo zmieniać.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 15:28, Nopast pisze:
    > Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Strażnik/policjant nie jest winien. On tylko zarabia na życie.
    > Robi to co mu kazali, bo takie jest prawo.
    > Prawo trzeba zmieniać, czyli wybierać odpowiednich posłów/radnych.

    I wtedy będzie: stawiaj gdzie popadnie? ;-)
    T.