  • 11. Data: 2012-05-08 10:39:13
    Temat: Re: Pojemność między ścieżkami ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:joaki4$qf7$1@node2.news.atman.pl...

    > Trzeba było od razu napisać, że chodzi Ci o crosstalk. Tu masz mały
    > programik do liczenia: http://www.ultracad.com/ct_calc.htm

    Nie mogłem, bo (w tym/tamtym momencie) wiedziałem, że szukam pojemności a
    nie wiedziałem, że chodzi mi o crosstalk.
    To wiedział Zbych, ale on był po drugiej stronie internetu ;-).
    P.G.

  • 12. Data: 2012-05-08 10:59:09
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba było od razu napisać, że chodzi Ci o crosstalk. Tu masz mały
    > programik do liczenia: http://www.ultracad.com/ct_calc.htm

    Pobrałem, rozpakowałem (w convenient folder) i kliknąłem w exe.
    "Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc0000135). Kliknij OK, aby
    zakończyć aplikację."
    i tyle widziałem.
    Jak ja kocham Windows.
    P.G.

  • 13. Data: 2012-05-08 11:12:11
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Pobrałem, rozpakowałem (w convenient folder) i kliknąłem w exe.
    > "Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc0000135). Kliknij OK,
> [...]

    Ja używam wersji 1.1 na XP i chodzi bez zacięć.
    Na stronie masz też artykuł:
    http://www.ultracad.com/articles/crosstlk.pdf ze wzorami z których
    możesz policzyć. :D
    K.

  • 14. Data: 2012-05-08 11:15:15
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Pobrałem, rozpakowałem (w convenient folder) i kliknąłem w exe.
    > "Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc0000135). Kliknij OK,
> [...]

    To jest powodem (z helpa): "Completely rewritten in VB.net 2008 so that
    it will run on all 64-bit Windows systems. The GUI is also improved in
    this version."
    K.

  • 15. Data: 2012-05-08 11:35:18
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ja używam wersji 1.1 na XP i chodzi bez zacięć.
    > Na stronie masz też artykuł: http://www.ultracad.com/articles/crosstlk.pdf
    > ze wzorami z których możesz policzyć. :D
    Druknąłem jeszcze przed kliknięciem w exe.
    P.G.

  • 16. Data: 2012-05-08 11:50:10
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > To jest powodem (z helpa): "Completely rewritten in VB.net 2008 so that it
    > will run on all 64-bit Windows systems. The GUI is also improved in this
    > version."

    Też to widziałem, ale przyjąłem, że stwierdzenie, że chodzi pod 64 nie
    uprawnia do hipotezy, że nie chodzi pod 32.
    Gdyby nie chodziło pod 32 to chyba każdy logicznie myślący zachowałby na
    stronie link do wersji działającej pod 32.
    Jak już pisałem wolę mieć parę wzorów niż narzędzia.
    P.G.

  • 17. Data: 2012-05-08 12:20:35
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-05-08 11:50, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > stronie link do wersji działającej pod 32.
    > Jak już pisałem wolę mieć parę wzorów niż narzędzia.

    Komunikat oznacza, iż program dopomina się bibliotek VBnet.
    K.

  • 18. Data: 2012-05-08 12:22:31
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Komunikat oznacza, iż program dopomina się bibliotek VBnet.

    Tego dll-a co był w zip-ie ma w swojej kartotece to chyba powinien znaleźć,
    a jak chodzi o co innego to mam go ......
    P.G.

  • 19. Data: 2012-05-08 13:00:09
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-05-08 12:22, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Tego dll-a co był w zip-ie ma w swojej kartotece to chyba powinien
    > znaleźć, a jak chodzi o co innego to mam go ......

    To żałuj, że masz go ...

    Zjawisko przesłuchów trzeba uwzględnić w układach cyfrowych. W swoim
    czasie zrobiłem małe stanowisko badawcze w tym zakresie. Przesłuch może
    spowodować nawet przełączenie wejścia w obwodzie "ofiary". O
    zniekształceniu przebiegów nie wspominając.
    Omawiany programik ułatwił mi zrozumienie metod pozwalających na
    wyeliminowanie problemów na PCB z szybkim DSP.
    K.

  • 20. Data: 2012-05-08 13:44:34
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > Omawiany programik ułatwił mi zrozumienie metod pozwalających na
    > wyeliminowanie problemów na PCB z szybkim DSP.

    To, że mam go...... nie oznacza, że nie mam zamiaru uwzględniać przesłuchów.
    Poza tym mam go.... dotyczy tylko jego wersji super hiper dla 64b.
    Wszystko staram się projektować z dużym zapasem i dlatego zazwyczaj
    wystarczają mi zgrubne oszacowania.
    P.G.