  • 1. Data: 2012-05-07 08:29:43
    Temat: Poszukuję 2x SCI7661
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Przepraszam za spam ale już wyczerpałem chyba wszystkie inne możliwości.
    Mam fajny, duży lcd graficzny ale bez przetwornicy napięcia ujemnego. Na płytce jest
    miejsce na dwa scalaki SCI7661 ale nie mogę ich nigdzie namierzyć. Może ma ktoś w
    starych zapasach i chce się pozbyć.

    PC

  • 2. Data: 2012-05-07 11:08:58
    Temat: Re: Poszukuję 2x SCI7661
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 07.05.2012 08:29, schrieb PC:
> [...]
    > płytce jest miejsce na dwa scalaki SCI7661 ale nie mogę ich nigdzie
    > namierzyć. Może ma ktoś w starych zapasach i chce się pozbyć.

    To jest to samo, co ICL7662 Maxima.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-05-07 11:21:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Waldemar,

    Monday, May 7, 2012, 11:08:58 AM, you wrote:

    > To jest to samo, co ICL7662 Maxima.

    ICL to Intersil a nie Maxim :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-05-07 11:37:26
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Czegotoniewiedzący "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał
    w wiadomości news:1641310648.20120507112113@pik-net.pl.invalid...

    > ICL to Intersil a nie Maxim :)

    http://www.maxim-ic.com/reliability/product/ICL7662.
    pdf

    Co prawda Maxim przejął Intersila już dawno temu ale wiele układów z
    oznaczeniem ICL pozostawił w produkcji.

    Marek

  • 5. Data: 2012-05-08 07:39:40
    Temat: Odp: Poszukuję 2x SCI7661
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    >To jest to samo, co ICL7662 Maxima.

    Być może robi to samo ale porównałem wyprowadzenia i pinologia się nie
    zgadza. Ja mam na płytce wyświetlacza przygotowane miejsca pod połączone
    kaskadowo 2 sci7661.

    PC

  • 6. Data: 2012-05-09 10:05:01
    Temat: Re: Odp: Poszukuję 2x SCI7661
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 08.05.2012 07:39, schrieb PC:

    > Być może robi to samo ale porównałem wyprowadzenia i pinologia się nie
    > zgadza. Ja mam na płytce wyświetlacza przygotowane miejsca pod połączone
    > kaskadowo 2 sci7661.

    Musisz poszukać u dystrybutorów Seiko-Epson. Niestety produkt ma już
    zadeklarowany "End of Life". Ale sprawdź jeszcze S1F76610, wygląda na to
    samo (ale też EoL). Może jeszcze gdzieś na składzie jest. Jak nie, to
    pozostaje ci tylko coś zmajstrować na pająku, albo jak masz więcej tych
    rzeczy zrobić "własne ICki" z czegoś bardziej dostępnego na płytce
    ekstra i je wlutowywać do twoich.

    Waldek

  • 7. Data: 2012-05-09 11:53:36
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Mam jeden egzemplarz ale bardzo fajny więc ostatecznie zrobię coś
    prowizorycznego.

    Dzięki za pomoc.
    PC