  • 101. Data: 2019-04-05 20:51:57
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2019 o 13:12, J.F. pisze:

    > Ale przeciez nie te komusze, ze stalowej rury, czy nawet pozniejsze, z
    > kilku desek ... ale przeciez nie przegnilych.
    > Star sobie poradzi, autobus tez, osobowy ... byc moze, ale na
    > rozruszniku ma mniejsze szanse.

    Obecnie to jest plastik na specjalnym zatrzasku, co go ręką popchniesz
    to sie wypnie.

    Shrek

  • 102. Data: 2019-04-05 20:54:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2019 o 22:50, r...@k...pl pisze:

    > Wystarczyło obserwować pociąg i ustawić się na drugim torze.

    Żadne kombinowanie z obserwowaniem - zjeżdza się przez zapory i potem
    dzwoni na 112 albo się czeka aż sami przyjadą. Od tego masz oc, żeby nie
    kombinować ze zgadywankami którym torem pociąg jedzie (a co jak obydwoma?)

    Shrek

  • 103. Data: 2019-04-05 20:59:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 20:14:17 +0200, w <5ca79afe$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Niom, od zakretu jest jakieś 400 parę metrów. Nie wiem czy znasz
    > matematykę ale sobie oblicz ile to sekund przy prędkości ok 100km/h
    >
    > Wcześniej podałem te wyliczenia, misiu :]

    Przecież podawałeś. To zgadzasz się z własnymi wyliczeniami czy nie?

  • 104. Data: 2019-04-05 21:00:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 20:26:20 +0200, w <5ca79dd1$0$542$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > [...]
    > >
    > Nie, Szerloku. Mam 5s do 100 :]

    I nie dałbyś rady? Trochę smutne :]

  • 105. Data: 2019-04-05 21:01:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 18:34:57 +0200, w <5ca78410$0$536$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    > Fri, 5 Apr 2019 13:53:42 +0200, w
    > <5ca74225$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    > Moze nie bylo widac i krecenie nie pomagalo.
    >
    > No coz, moze i warto zapamietac na przyszlosc ... ale nie, chyba
    > lepiej wylamac, niz liczyc na szczescie w losowaniu :-)

    Próbowałeś kiedyś poza miastem włączyć się do ruchu?
    I jak poszło obserwowanie obu kierunków naraz?

  • 106. Data: 2019-04-05 21:03:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2019 o 16:02, J.F. pisze:

    > Widac wyssali zwyczaje z mlekiem ojca, bo przeciez na kursie ich tego
    > nie nauczyli :-)
    >

    > https://www.youtube.com/watch?v=lpeA2zPm77A

    Zabrakło mojego ulubionego

    https://www.youtube.com/watch?v=U87vij-iq80

  • 107. Data: 2019-04-05 21:05:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ONZtowska zryczaltowana stawka za czlowieka to milion dolarow. W tym wypadku prawie
    osiem milionow zlotych to bezposrednie straty skarbu panstwa za dwoch zabitych.
    Zginal lekarz. Trzeba wyksztalcic nowego za poltora miliona zlotych. Jak drugim
    zabitym byl ratownik medyczny albo jakis pielegniarz to pod milion wyjdzie
    wyksztalcenie nastepnego.

    E tam. Rząd mówi, że niech jadą, więc...

    Shrek

  • 108. Data: 2019-04-05 21:26:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z oc by zaplacil ubezpieczyciel za szlaban a za porysowany samochod kierowca. Policja
    obejrzala by film i jeszcze z 200 by dostal do zaplacenia. To byl wypadek spowodowany
    glupota polaczona z chytroscia.

  • 109. Data: 2019-04-05 21:37:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z oc by zaplacil ubezpieczyciel za szlaban a za porysowany samochod kierowca.

    Przecież on by się nawet nie zarysował. To jest kawałek plastiku, który
    się wypina pod naciskiem. A nawet jakby co - to ile może kosztować
    poprawka lakiernicza?

    > Policja obejrzala by film i jeszcze z 200 by dostal do zaplacenia.

    I tak by sie opłacało.

    Shrek

  • 110. Data: 2019-04-05 21:41:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>