  • 1. Data: 2019-04-03 21:20:43
    Temat: samochód uprzywilejowany na pasach
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    samochód uprzywilejowany potrącił pieszego na pasach. śmiertelnie.

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,karetka
    -na-sygnale-potracila-dziecko-dziewczynka-nie-zyje,2
    87740.html

    Jak wiadomo, kierowca karetki powinien zahamować, puścić pieszego. Ale
    czy pieszy (rodzina, prawnicy) może w tej sprawie, w jakikolwiek sposób
    wykazać że sprawdził czy wejście na pasy nie jest wtargnięciem?

    Wykrakałem że taka historia się trafi.

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-04-03 21:32:08
    Temat: Re: samochód uprzywilejowany na pasach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Ale czy pieszy (rodzina, prawnicy) może w tej sprawie, w jakikolwiek
    >sposób wykazać że sprawdził czy wejście na pasy nie jest

    9-latkom wolno po ulicach bez opieki ?

    Ale co - glucha i karetki nie slyszala, czy pomyslala, ze trzeba
    szybko przebiec ?

    A moze uszy w sluchawkach a nos w telefonie ?

    J.

  • 3. Data: 2019-04-03 22:13:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-03 o 21:20, ToMasz pisze:
> [...]
    > czy pieszy (rodzina, prawnicy) może w tej sprawie, w jakikolwiek sposób
    > wykazać że sprawdził czy wejście na pasy nie jest wtargnięciem?

    Określ co nazywasz wtargnięciem. Bardzo mnie to interesuje.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 4. Data: 2019-04-03 23:54:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak jestes bardzo zainteresowany to dlaczego najpierw w necie nie sprawdziles co to
    jest wtargniecie. Jak czegos nie ma w necie to naczy ze tego nie ma. Definicja
    wtargniecia jest.

  • 5. Data: 2019-04-04 00:00:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jak jestes bardzo zainteresowany to dlaczego najpierw w necie nie sprawdziles co to
    jest wtargniecie.

    Sprawdziłem :]

    > Jak czegos nie ma w necie to naczy ze tego nie ma. Definicja wtargniecia jest.

    Zalinkuj :) Najlepiej do PoRD :)

  • 6. Data: 2019-04-04 00:23:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdzilem i nie mam Cie wpisanego do dowodu.

  • 7. Data: 2019-04-04 01:16:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Apr 2019 22:13:28 +0200, w <5ca51405$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    -na-sygnale-potracila-dziecko-dziewczynka-nie-zyje,2
    87740.html

    > Określ co nazywasz wtargnięciem. Bardzo mnie to interesuje.

    Wbieganie wprost pod nadjeżdżający samochód.

  • 8. Data: 2019-04-04 03:14:00
    Temat: Re: samochód . Wtargnięcie.
    Od: "Oloten" <f...@n...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Określ co nazywasz wtargnięciem. Bardzo mnie to interesuje.
    > --
    > LordBluzg(R)

    wtargnięcie = wejście pieszego na jezdnię bezpośrednio przed jadący
    pojazd

    PoRD
    Art. 14. Zabrania się:
    1) wchodzenia na jezdnię:
    a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
    pieszych,
    b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;

  • 9. Data: 2019-04-04 03:27:36
    Temat: Re: samochód
    Od: "Oloten" <f...@n...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Sprawdzilem i nie mam Cie wpisanego do dowodu.

    Nikogo nie wpisują do dowodu oprócz właściciela dowodu.

  • 10. Data: 2019-04-04 05:01:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powaznie ze nie wpisuja. Mialem i dalej mam gdzies w szufladzie dowod ksiazeczkowy i
    mam w nim wpisane dzieci. Jego tam nie ma.