  • 1. Data: 2012-10-18 08:48:55
    Temat: Wysokość n.p.m w telefonie
    Od: G <@>

    Czy GPS w telefonie jest w stanie pokazać aktualną wysokość n.p.m.?
    Jeśli tak to na ile jest ona dokładna?

  • 2. Data: 2012-10-18 09:38:39
    Temat: Re: Wysokość n.p.m w telefonie
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "G" <@> napisał w wiadomości
    > Czy GPS w telefonie jest w stanie pokazać aktualną wysokość n.p.m.? Jeśli
    > tak to na ile jest ona dokładna?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Global_Positioning_Syst
    em

  • 3. Data: 2012-10-18 10:15:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Oct 2012 08:48:55 +0200, w
    <507fa657$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>, G <@> napisał(-a):

    > Czy GPS w telefonie jest w stanie pokazać aktualną wysokość n.p.m.?

    Tak.

    > Jeśli tak to na ile jest ona dokładna?

    Im lepszy chipset, tym dokładniejsza. A jaką chciałbyś?

  • 4. Data: 2012-10-18 12:00:54
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>

    Użytkownik "G" <@> napisał w wiadomości
    > Czy GPS w telefonie jest w stanie pokazać aktualną wysokość n.p.m.? Jeśli
    > tak to na ile jest ona dokładna?

    Poda tą jaką ma zaprogramowaną w mapie(?). Chyba że ma czujnik
    barometryczny, to co innego.
    Zdrówka

  • 5. Data: 2012-10-18 14:07:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Oct 2012 12:00:54 +0200, keramp z Pyrlandii wrote:

    > Poda tą jaką ma zaprogramowaną w mapie(?).

    A gdzie tam, przy fixie na odpowiedniej ilosci satalitow pozycja pionowa
    tez jest wyliczana. Aczkolwiek zwykle z gorsza dokladnoscia niz w
    poziomie.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-10-18 14:34:09
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Czy GPS w telefonie jest w stanie pokazać aktualną wysokość n.p.m.?

    Nie - GPSy w telefonach sa wykastrowane z tej funkcji.

  • 7. Data: 2012-10-18 14:34:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Poda tą jaką ma zaprogramowaną w mapie(?).

    W jakiej mapie?
    O mamo...

  • 8. Data: 2012-10-18 14:39:19
    Od: Marcin Lubojanski <a...@h...pl>

    W dniu 2012-10-18 14:34, Q pisze:

    > Nie - GPSy w telefonach sa wykastrowane z tej funkcji.

    Mój o żadnym kastrowaniu nie wie i wysokość podaje :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 9. Data: 2012-10-18 15:37:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Lubojanski <a...@h...pl> wrote:

    > Mój o żadnym kastrowaniu nie wie i wysokość podaje :P

    Ale z założenia z dokładnością dużo mniejszą. Co prawda to było jeszcze
    przed Sirf III, ale rejs wodolotem po Zatoce Gdańskiej odbywał się na
    wysokościach od 0 do 44 m npm ;-)

  • 10. Data: 2012-10-18 15:42:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marcin Lubojanski <a...@h...pl> wrote:

    > Mój o żadnym kastrowaniu nie wie i wysokość podaje :P

    O ile ciekawszy byłby Twój post gdybyś podał model telefonu...