  • 11. Data: 2009-01-04 12:10:10
    Temat: Re: Polaczenie grup
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > To skończ podawać ludziom kłamliwe informacje - podasz jakiś jeden
    > sensowny powód żeby jeszcze ktoś oprócz ciebie się ośmieszał?

    Skoro lubisz to się ośmieszaj.

    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#nowe_grupy
    > w ten sam sposób grupy się likwiduje/zmienia

    Tylko że te dane są już lekko nieaktualne. Po kiego ludziom w głowach
    mącisz.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 12. Data: 2009-01-04 15:25:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 13:10:10 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Tylko że te dane są już lekko nieaktualne. Po kiego ludziom w głowach
    > mącisz.

    Ostatnie ogłoszenie FAQ polskiego Usenetu przez T.Surmacza nastąpiło 28
    grudnia 2008, zawiera link do tej strony jako najaktualniejszej informacji
    w tym temacie:
    http://groups.google.com/group/alt.pl.dupa/browse_th
    read/thread/f1ed5de86e64d14b?q=pl.news.admin

    " Aktualną wersję można znaleźć zawsze we Wrocławiu przez WWW:
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl oraz w grupach news
    pl.news.admin, pl.news.nowe-grupy i pl.answers."

    Słyszałeś, że specjalnie dla ciebie mają wprowadzić nowe, jedenaste
    przykazanie: Nie kłam BEZCZELNIE?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 13. Data: 2009-01-04 16:22:53
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

> [...]

    > w tym temacie:
    > http://groups.google.com/group/alt.pl.dupa/browse_th
    read/thread/f1ed5de86e64d14b?q=pl.news.admin

    Subskrybuję pnng i znacznie wcześniej były nowe zasady zakładania grup w
    hierarchii pl.*

> [...]
    > pl.news.admin, pl.news.nowe-grupy i pl.answers."
    >
    > Słyszałeś, że specjalnie dla ciebie mają wprowadzić nowe, jedenaste

    Napisał ktoś kto potrafił wypisywać bzdety o Nokiach, na dodatek nawet nie
    posiadając w/w sprzętu. Jestem pod wrażeniem.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 14. Data: 2009-01-04 18:00:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 17:22:53 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Subskrybuję pnng i znacznie wcześniej były nowe zasady zakładania grup w
    > hierarchii pl.*

    Twierdzisz, że T.Surmacz 23 grudnia 2008 roku kłamał pisząc to:
    http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/br
    owse_thread/thread/bd8f8e926b70623c#
    ??

    Czekaj, padło słowo "wcześniej". Czy 23 listopada to jest wystarczająco
    wcześniej?
    http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/br
    owse_thread/thread/bd8f8e926b70623c#
    A może 23 września?
    http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/br
    owse_thread/thread/15f22a5edaecabf3#
    być może 23 lipca
    http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/br
    owse_thread/thread/0dd739273de180b8#
    a może dopiero 23 maja 2008 to odpowiednio wcześnie?
    http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/br
    owse_thread/thread/9a05d56fc51729cf#

    > Napisał ktoś kto potrafił wypisywać bzdety o Nokiach, na dodatek nawet nie
    > posiadając w/w sprzętu.

    Jak zwykle wiesz lepiej. Jeżeli fakty mówią co innego, tym gorzej dla
    faktów. Jak zwykle żenujące. Nie stać cię na więcej niż pyskówki jak już
    braknie argumentów?

    Bo przecież na udokumentowanie procedury zakładania/zmiany/kasowania grup
    polegającej na, cytuję "zgłaszaniu Tomaszowi Surmaczowi" nie mam co liczyć,
    prawda? A może to jakiś standard w Unii Europejskiej?

  • 15. Data: 2009-01-04 18:43:29
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Twierdzisz, że T.Surmacz 23 grudnia 2008 roku kłamał pisząc to:
> [...]
    Nie. Ale jest tylko człowiekiem i ma prawo się pomylić.

> [...]
    > http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/br
    owse_thread/thread/0dd739273de180b8#
    > a może dopiero 23 maja 2008 to odpowiednio wcześnie?

    Sadzisz że zapisuje takie daty? A na kiego mi to potrzebne.

    > Jak zwykle wiesz lepiej.

    Jeżeli chodzi o Nokie to bez wątpliwości. Nie tylko ja pisałem Ci że
    pieprzysz od rzeczy.

    Jeżeli fakty mówią co innego, tym gorzej dla
    > faktów. Jak zwykle żenujące. Nie stać cię na więcej niż pyskówki jak
    > już
    > braknie argumentów?

    Jak na razie to o Nokii wypisujesz takie androny, że możesz je sobie
    wydrukować na papierze toaletowym i podetrzeć pewną część ciała, dokładnie
    tyle są warte.

> [...]
    > liczyć,
    > prawda? A może to jakiś standard w Unii Europejskiej?

    Powiedział to co powiedział. Procedury się zmieniły i zakładanie grup jest
    znacznie prostsze.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 16. Data: 2009-01-04 18:52:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 19:43:29 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Nie. Ale jest tylko człowiekiem i ma prawo się pomylić.

    ROTFL. Oczywiście cały świat się myli tylko nie ty...

    > Powiedział to co powiedział. Procedury się zmieniły i zakładanie grup jest
    > znacznie prostsze.

    Bo raz kolejny - masz na tyle poziomu, żeby to udowodnić?

  • 17. Data: 2009-01-04 21:20:25
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > ROTFL. Oczywiście cały świat się myli tylko nie ty...

    A ty zapewne jesteś nieomylny. Jak czytałem twoje "mądrości" o Nokii to aż
    mnie zęby bolały.

    > Bo raz kolejny - masz na tyle poziomu, żeby to udowodnić?

    Tobie? A chce mi się? Możesz sobie znaleźć i tysiąc starożytnych plików,
    tylko jakie to ma znaczenie. A to że TS czy jego współpracownicy zapomnieli
    zaktualizować pewnych plików na czas nic nie znaczy. Liczy się to co
    ogłosił. A jak się chce wiedzieć co ogłosił to trzeba bywać na właściwych
    grupach. Skoro nie bywasz miej pretensje do siebie.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 18. Data: 2009-01-04 21:34:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 22:20:25 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Tobie? A chce mi się? Możesz sobie znaleźć i tysiąc starożytnych plików,
    > tylko jakie to ma znaczenie. A to że TS czy jego współpracownicy zapomnieli

    Ok, tego się mniej więcej spodziewałem. Kto chce, ma już pełen obraz
    sytuacji, więc nie ma więcej sensu ciągnąć tego babrania sie w gnoju, pa.

  • 19. Data: 2009-01-04 22:07:13
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ok, tego się mniej więcej spodziewałem. Kto chce, ma już pełen obraz
    > sytuacji, więc nie ma więcej sensu ciągnąć tego babrania sie w gnoju,
    > pa

    Ze jesteś idiotą niesamowicie wręcz zadufanym i zakochanym w sobie? BTW
    czemu tak uparcie znikasz mój wątek o Nokii? Boisz się że wyjdzie jakie
    bzdury pisałeś?

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 20. Data: 2009-01-05 09:14:50
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    ALEX Lodzermensch <k...@s...us> wrote:
> [...]

    > ogłosił. A jak się chce wiedzieć co ogłosił to trzeba bywać na właściwych
    > grupach. Skoro nie bywasz miej pretensje do siebie.

    A czy mógłbyś to zrobić dla mnie i całej reszty czytelników pmtg?

    --
    gs