  • 1. Data: 2009-01-02 18:14:20
    Temat: Z Ery do Playa
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś ostatnio przenosił numer z Ery do Playa? Za 2 miesiące kończy mi
    się umowa i zastanawiam się czy nie dać sobie spokoju z Erą, bo ich oferta
    dla stałych abonentów to kpina.

    Kenny

  • 2. Data: 2009-01-02 19:39:45
    Temat: Re: Z Ery do Playa
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Kenny pisze:
> [...]
    > się umowa i zastanawiam się czy nie dać sobie spokoju z Erą, bo ich oferta

    Oczywiście PTC przygotuje specjalną ofertę tylko dla Ciebie ;-)

  • 3. Data: 2009-01-02 20:16:21
    Od: marcinez <m...@U...eu>

    Kenny pisze:
> [...]
    > się umowa i zastanawiam się czy nie dać sobie spokoju z Erą, bo ich oferta

    A czego dokładnie dotyczy Twoje pytanie? Ja przenosiłem dwa miesiące temu :)

    --

    Marcin

  • 4. Data: 2009-01-03 07:36:45
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Jestem ciekaw czy w Erze robią jakieś problemy. Kiedyś podobno trzeba było
    dłudo czekać na akywację u innego operatora. Dochodziło nawet do tygodnia
    oczekiwania.
    BTW to "specjalną ofertę tylko dla mnie" już otrzymałem od nich na maila i
    to zadecydowało o przeniesieniu :-)

    Kenny

  • 5. Data: 2009-01-03 08:35:28
    Od: marcinez <m...@U...eu>

    Kenny pisze:
> [...]
    > oczekiwania.
    > BTW to "specjalną ofertę tylko dla mnie" już otrzymałem od nich na maila i

    Mi w erze robili problemy, mimo, że przechodziłem z karty na kartę. W
    erze w wyniku błędu odmówili przeniesienia. Co prawda naprawili to od
    ręki, ale wtedy play przyciął w kulki i od wyłączenia numeru w erze do
    włączenia w play minęło ponad 24 godziny :( Na koniec przez tydzień nikt
    z ery nie mógł się dodzwonić na przeniesiony numer do play.

    --

    Marcin

  • 6. Data: 2009-01-03 08:46:45
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kenny" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gjn52l$seu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > oczekiwania.
    > BTW to "specjalną ofertę tylko dla mnie" już otrzymałem od nich na maila i

    Nic takiego nie ma miejsca. Nawet jeden numer był aktywny na karcie Ery i
    Play, ale po kilkunastu godzinach w końcu Era go wyłączyła.

  • 7. Data: 2009-01-03 10:43:27
    Od: huri_khan <e...@w...pl>

    Kenny pisze:
> [...]
    > się umowa i zastanawiam się czy nie dać sobie spokoju z Erą, bo ich oferta

    Ja przenosiłem. W punkcie Play pani wypełniła wniosek, ja tylko
    przeczytałem i podpisałem. I czekałem na telefon od PLAY. Era przysłała
    pismo że trzeba zapłacić 50 zł bo w przeciwnym wypadku nie przeniosą
    numeru. Zapłaciłem.
    Przed końcem następnego okresu rozliczeniowego w ERZE poszedłem do
    punktu PLAY podpisać umowę bo jakoś nikt nie dzwonił. Spisałem umowę i
    czekałem na ostatni dzień umowy w PLAY. O północy ERA wyłączyła numer a
    PLAY około 7 rano go włączył

  • 8. Data: 2009-01-03 11:35:18
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Kenny" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gjlm31$5p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Czy ktoś ostatnio przenosił numer z Ery do Playa?

    Prwie rok temu. Z Era TakTak do Play Na Karte.
    Najpiew poszedlem do salonu Ery by uaktualnic dane
    rejestracyjne, za kilka dni w salonie Playa wypelnilem
    wniosek, potem Era sciagnela z konta 50 PLN,
    dostalem telefon z Playa, ze jest ok i zapraszaja
    po odbior sima. Przy okazji powiedzieli od kiedy
    numer przestaje dzialac w Erze a kiedy zacznie w Playu.
    Wieczorem jak szedlem spac to Era jeszcze dzialala.
    Gdy rano wstalem telefon z simem Ery juz sie nie rejestrowal,
    wlozylem sima Playa i moglem korzystac. Z Plusa rano
    laczyl poprawnie na Playa (na innych siecha nie mialem jak sprawdzic).
    Calosc trwala ok. tygodnia. W tym czasie od Ery nie dostalem
    nawet SMS. Za to po mogracji dostelm jeden rekalmowy:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2009-01-03 22:48:09
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Calosc trwala ok. tygodnia. W tym czasie od Ery nie dostalem
    > nawet SMS. Za to po mogracji dostelm jeden rekalmowy:)

    Dziękuję wszystkim za informacje. Decyzja zapadła i przechodzę do Playa.
    Pozdrawiam,
    Kenny

  • 10. Data: 2009-01-04 15:13:56
    Od: "ptomas" <p...@p...onet.pl>

    > BTW to "specjalną ofertę tylko dla mnie" już otrzymałem od nich na maila i
    > to zadecydowało o przeniesieniu :-)

    Jeśli do września nie zmienią oferty dla przedłużających to i ja się pożegnam z
    PTC. Swoją drogą muszą odczuć odpływ klientów, żeby pomyśleć o lepszej
    ofercie... ;-)