  • 1. Data: 2009-01-02 20:13:23
    Temat: Problem z MDA Compact IV i GPS
    Od: denrike <n...@g...com>

    Aplikacje używające GPSu wykrywają w porywach jedną satelitę, od
    której i tak nie są w stanie wykryć sygnału. Problem pojawił się po
    twardym resecie. GPS ustawiony na port 4, soft praktycznie fabryczny.
    Telefon był włączony przez kilka godzin w samochodzie (gdyż miał się
    dostroić, niemniej to problemu nie rozwiązało).

    Aplikacja GPS test wyświetla tylko komunikat, że jest połączona z
    GPSem, który się włącza i nic ponad to nie jest w stanie stwierdzić.

    Proszę tych, którzy spotkali się z problemem o pomoc, może komuś udało
    się go rozwiązać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-02 20:21:00
    Temat: Re: Problem z MDA Compact IV i GPS
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 12:13:23 -0800 (PST), denrike napisał(a):

> [...]
    >
    > Aplikacja GPS test wyświetla tylko komunikat, że jest połączona z
    > GPSem, który się włącza i nic ponad to nie jest w stanie stwierdzić.

    zrób soft reset, ściąg efemerydy, odpal aplikację GPS i zostaw go spokojnie
    na parapecie okna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-01-02 20:43:15
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    denrike pisze:
> [...]
    > GPSem, który się włącza i nic ponad to nie jest w stanie stwierdzić.
    >
    > Proszę tych, którzy spotkali się z problemem o pomoc, może komuś udało

    Próbowałeś zrobić update danych w QuickGPS?

    Szadzik

  • 4. Data: 2009-01-02 20:54:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 12:13:23 -0800 (PST), denrike napisał(a):

    > Aplikacje używające GPSu wykrywają w porywach jedną satelitę, od
    > której i tak nie są w stanie wykryć sygnału. Problem pojawił się po

    Bo one mogą wykryć tylko satelity i od każdego (a nie każdej)satelity mogą
    wykrywać sygnał.

    > Proszę tych, którzy spotkali się z problemem o pomoc, może komuś udało
    > się go rozwiązać.

    Slownik ortograficzny pomaga zazwyczaj.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2009-01-03 08:36:02
    Od: denrike <n...@g...com>

    > zrób soft reset, ściąg efemerydy, odpal aplikację GPS i zostaw go spokojnie
    > na parapecie okna.

    Zadziałało, Automapa chodzi ok, jednak fabrycznie zaistalowany TomTom
    nadal ma problemy. Aplikacja HTC GPS Tool wyświetla, iż pomimu
    wykrycia satelit i ich sygnału, nie można ustalić pozycji (Mode2: Fix
    Not Avaible).

  • 6. Data: 2009-01-03 08:41:02
    Od: denrike <n...@g...com>

    > Slownik ortograficzny pomaga zazwyczaj.

    Po pierwsze dziękuję za korektę, z błędami należy walczyć.

    Po drugie gratuluję czujności i powyższej konstatacji, niemniej
    polecam jedną mądrą zasadę na przyszłość. Błędy wytykaj innym ludziom,
    kiedy sam już nie będziesz ich popełniać (mądrzy ludzie walkę
    zaczynają od siebie... korektor który poprawia innych, a sam błędy
    robi zbyt wielkiego autorytetu nie ma).

    Po trzecie lubię jak ktoś odpowiada na temat i nie robi off topów
    (wiem, sam teraz się do niego dokładam).

    EOT

    PS. W razie jakichś przemyśleń zachęcam do wysyłania pm :)

  • 7. Data: 2009-01-03 10:29:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 00:36:02 -0800 (PST), denrike napisał(a):

> [...]
    > nadal ma problemy. Aplikacja HTC GPS Tool wyświetla, iż pomimu
    > wykrycia satelit i ich sygnału, nie można ustalić pozycji (Mode2: Fix

    Niestety, taka narowistość GPS Qualcomma i TT. Na innych maszynkach też ma
    problemy. Czasem trzeba kilka razy wejść/wyjsć z programu (brak użycia
    portu GPS przez jakiś czas powoduje jego wyłączenie, ponowne wejście to
    nowy start)