  • 11. Data: 2010-01-11 10:48:44
    Temat: Re: Polak potrafi czyli - ło matko bosko!!!
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tomek pisze:

    > Akurat w tym przypadku to Ja sie smieje i jako technik mechanik wiem co
    > nieco o srubokretach, a wlasciwie to mi nie do smiechu :|

    Ale o co ci chodzi Tomku?

    > Z motocyklami mam do czynienia od 20lat, pamietam czasy przerobek
    > junakow na wymarzone japonczyki ale takiego przeszczepu to jeszcze nie
    > widzialem, gosciu ma chyba 'dziuple'z motorami (silnik etz , rama
    > cagiva, zawieszenie suzuki , plastiki ktm.. i nie wiadomo co jeszcze)
    > nie wspomne o ostetyce :@

    No przeciez zadbal o estetyke? Dolozyl komplet plastikow i nie widac
    jakos specjalnie, zeby sie gryzly z reszta. Jak to czasem bywa w
    przerobce WSKi czy MZety na enduro czy sciga, gdzie dolozenie siedzenia
    z japonczyka robi za wszystko.

    > Powiem tak: Dobrze ze sa czasy internetu bo dawniej ukazaloby sie
    > ogloszenie bez zdjecia w gazecie jako 'japonczyk w niezlym stanie' i
    > dralowalby ktos 400km zeby takie cos zobaczyc

    Aaa... to ty pod tym katem :)

    > I jeszcze dodam ze rozumiem tych co podziwiaja to COS bo to napewno
    > ludzie ktorzy nie jedna noc w garazu spedzili przy motorze a nie w
    > serwisie przy kawce, ale patrzac na to zdjecie nie czuje podziwu i juz.

    Ale tu nie chodzi o podziw. Chodzi o to, ze ten frankensztajn nie tak
    tragiczny, zeby go wysmiewac i wyszydzac. Co mial, to dal poskladal do
    kupy - niskobudzetowa samoroba prawie zawsze bedzie co najmniej ciut
    odstawac od fabrycznych (a raczej produkowanych seryjnie) sprzetow.
    Tutaj widzimy dzielo, ktore _nie_jest_ skonczone. Byc moze nigdy nie
    zostanie ukonczone, a byc moze ktos, kto wezmie to ze swiezym zapasem
    sil i checi, doprowadzi calosc do stanu, w ktorym bedzie nadawalo sie do
    uzytkowania. I wcale nie chodzi mi o estetyke, a o mozliwosci jezdne.
    BTW jedyne, do czego sie mozna w tej chwili przyczepic, to prosta rura
    wydechowa ('kolanko') na 99% powodujaca wadliwe dzialanie silnika 2T.

    > ps. jesli Zbigi to ten Zbigi z Janowa to pozdrawiam Thomas-Zelów :)

    Ten, ten :)
    Rowniez pozdrawiam - dalej XTkiem jezdzisz? ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 12. Data: 2010-01-11 11:18:56
    Od: Tomek <t...@v...pl>

> [...]
    > jakos specjalnie, zeby sie gryzly z reszta. Jak to czasem bywa w
    > przerobce WSKi czy MZety na enduro czy sciga, gdzie dolozenie siedzenia
    Zadbal? Chyba mamy inne poczucie estetyki:)

    > Aaa... to ty pod tym katem :)
    Pod tym tez

> [...]
    > BTW jedyne, do czego sie mozna w tej chwili przyczepic, to prosta rura
    > wydechowa ('kolanko') na 99% powodujaca wadliwe dzialanie silnika 2T.

    Zbigi po XT byla TTR teraz KTM wszystkie enduro i jesli wspomniales o
    mozliwosciach jezdnych miedzy tymi motorami sa juz kosmiczne roznice. Az
    strach pomyslec jak prowadzi sie w terenie to Cos.
    Dajmy na to takie stwierdzenie Pana 'inzyniera' "koła 18(na przód zdało
    by się 21 ale i tak jest bardzo wysoki)
    Aha to po to jet 21" z przodu zeby byl wysoki.. przeciez pierwsza mala
    dziurka i gosciu lezy!
    Ja zostaje przy swoim

    > Ten, ten :)
    > Rowniez pozdrawiam - dalej XTkiem jezdzisz? ;)

    Jak wspomnialem teraz KTM LC4, a Ty zmieniles?

    pozdr