  • 1. Data: 2002-05-27 23:08:29
    Temat: Polbox raz jeszcze ?
    Od: "Mauret" <m...@p...com>

    Witam,

    Mam takie nieśmiałe pytanie czy w trakcie awarii serwera
    free.polbox/polbox.com poczta, która ma trafić na serwer idzie w
    przysłowiowy kosmos ?

    pozdrawiam,
    krzemin

  • 2. Data: 2002-05-28 00:45:03
    Temat: Re: Polbox raz jeszcze ?
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...303.krakow.pl>

    W artykule <acucfl$qn$1@news.tpi.pl> Mauret napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam takie nieśmiałe pytanie czy w trakcie awarii serwera
    > free.polbox/polbox.com poczta, która ma trafić na serwer idzie w
    > przysłowiowy kosmos ?

    /dev/null nie zapomina nigdy. I pamięta wszystko. ;)

    A tak poważniej.. MTA próbują przez pewien czas (standardowo 5 dni)
    wysłać pocztę. Jeżeli przez ten czas im się nie uda, to poczta wraca
    do nadawcy z informacją, że "nie będę!". Więc pewnie stracisz część
    korespondencji..

    --
    #- Winfried -------- wrzask@IRCNet -||- GG# 3838383 -||- JS500-RIPE -#
    #- ...@d...vg ---- ...@3...krakow.pl -||--- http://violent.dream.vg ---#

  • 3. Data: 2002-05-28 00:45:08
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Mauret" <m...@p...com> napisał:

    > Mam takie nieśmiałe pytanie czy w trakcie awarii serwera
    > free.polbox/polbox.com poczta, która ma trafić na serwer idzie w
    > przysłowiowy kosmos ?

    Niekoniecznie. Zalezy od ustawienia expire i retry time serwera
    wysyłajacego.
    Rekord MX mam nadzieje jest na innej maszynie niz padnieta, wiec
    poczta w koncu jakos tam dotrze, pod warunkiem, ze admin serwera
    wysylajacego poczte nie ustawił expire time na np 24 h :>
    Zwyczajowo expire ustawia sie na kilka dni.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE