  • 1. Data: 2002-05-27 21:38:27
    Temat: TPSA i 30 godzin
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Witam serdecznie.
    Podpisałem umowę z TPSA na 30 godzin dostępu do Internetu. W umowie piszą o
    haśle, że mam dostać, o jakiejś aplikacji, którą też mam dostać. Umowę
    podpisałem na początku miesiąca i do tej poty nic nie dostałem. Dostęp
    miałem mieć od 1 czerwca.
    - czy łącząc się na starych zasadach tj. ppp, będę miał odliczane minuty od
    tych 30 godzin, czy będą normalne jednostki?
    - w przypadku 30 godzin, od kiedy jest liczony czas połączenia, czy od
    chwili połączenia czy zalogowania (jest to różnica ok, 30 sekund, co przy
    kilkakrotnym łączeniu się codziennie, daje w miesiącu ponad godzinę)
    - podpowiedzcie jakiego programu używać do liczenia tych minut pod XP
    (free).

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 2. Data: 2002-05-28 05:35:43
    Temat: Re: TPSA i 30 godzin
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >kilkakrotnym łączeniu się codziennie, daje w miesiącu ponad godzinę)
    >- podpowiedzcie jakiego programu używać do liczenia tych minut pod XP

    A w BOK-u nie wiedza? ;P

    Bo jakby na to nie patrzec nie jest to grupa pl.internet.bok.tpsa -
    pomijajac juz taki szczegol, ze mozesz uzyskac tu jakas bzdurna
    informacje i miec potem przez to klopoty. ;)

    januszek

  • 3. Data: 2002-05-28 16:46:09
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    W BOKu właśnie nie wiedzą!!!

  • 4. Data: 2002-05-28 17:33:52
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >W BOKu właśnie nie wiedzą!!!

    To zadzwon do tego dzialu, ktory zajmuje sie reklamacjami rachunkow i
    bilingami - numer do tego dzialu powinni znac w BOK-u.

    Sproboj wywalczyc jakis oficjalny cennik/regulamin tej uslugi, w
    ktorym bedzie napisane jak sie to rozlicza.

    januszek

  • 5. Data: 2002-05-29 07:11:18
    Od: PiotrekR <e...@s...w.reply.to>

    Leszek pisze tak:

> [...]
    > też mam dostać. Umowę podpisałem na początku miesiąca i do tej
    > poty nic nie dostałem. Dostęp miałem mieć od 1 czerwca.

    Upewnij się na początku czerwca czy masz już włączone liczenie czasu co
    do sekundy zamiast impulsów. Aplikacją na razie się nie przejmuj.

    > - czy łącząc się na starych zasadach tj. ppp, będę miał odliczane
    > minuty od tych 30 godzin, czy będą normalne jednostki?

    do 30 godz suma połączeń co do sekundy, po przekroczeniu znowu impulsy.

    --
    Piotrek
    Xnews po polsku http://www.xnews.prv.pl

  • 6. Data: 2002-05-30 20:22:59
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    "Leszek" <l...@g...pl> wrote in news:acto1b$bso$1@news.tpi.pl:

    > Umowę podpisałem na początku miesiąca i do tej
    > poty nic nie dostałem. Dostęp miałem mieć od 1 czerwca.

    A, cośtam miało być od lutego, ale TPSA nie wprowadziła. I w
    sumie dobrze, nie potrzebuję tego do szczęścia.

    > - czy łącząc się na starych zasadach tj. ppp, będę miał odliczane
    > minuty od tych 30 godzin, czy będą normalne jednostki?

    Od momentu podpisania umowy (a dokładnie od pierwszego dnia
    następnego miesiąca) łączę się tak jak wcześniej, tylko odejmują czas
    od tych 30h. Jak przekroczysz 30h, to leci według normalnej
    taryfikacji.

    > - w przypadku 30 godzin, od kiedy jest liczony czas połączenia,
    > czy od chwili połączenia czy zalogowania

    Od momentu połączenia ('podniesienia słuchawki' tamtej stronie).

    > miesiącu ponad godzinę) - podpowiedzcie jakiego programu używać do
    > liczenia tych minut pod XP (free).

    Bankrut (homepage - http://www.surgimed.com.pl/bankrut).
    Nie wiem, czy działa pod XP, ale ma wszystko, czego potrzeba -
    regulowany czas negocjacji modemów, zliczanie połączenia co do sekundy.
    Biorąc pod uwagę, że czas negocjacji mam ustawiony mniej-więcej, a
    średni błąd miesiączny pomiaru waha się granicy 2 impulsów (na plus, na
    minus), to jest OK.

    --
    /**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
    ***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****

  • 7. Data: 2002-06-01 07:03:33
    Od: "Żuraw" <z...@i...pl>

    > podpisałem na początku miesiąca i do tej poty nic nie dostałem. Dostęp
    > miałem mieć od 1 czerwca.
    I będziesz miał. Jeżeli nie jesteś pewien zadzwoń do swojego BOK-u,
    albo się najlepiej przejdź.

    > - czy łącząc się na starych zasadach tj. ppp, będę miał odliczane minuty
    od
    > tych 30 godzin, czy będą normalne jednostki?
    odliczają minuty
    Ta aplikacja/autoryzowany dostęp (TePsiarze przyślą materiały w czerwcu)
    umożliwi dokładne kontrolowanie czasu tych 30 godzin.

    Zadzwoń do swojego BOK-u.
    Tam wszystko wiedzą.

    --
    ----