  • 1. Data: 2002-05-28 06:02:37
    Temat: Dostęp do netu przez radiolini
    Od: "Gear" <g...@p...fm>

    Witam
    Chcę coś takiego założyć u siebie w budynku.
    Jaką przepustowość zamówić, będzie ok. 20 użytkowników z możliwością do 40.
    Czy na początek 0,5Mbit/s wystarczy ?
    Czy użytkownicy takiego dostępu mogą się wypowiedzieć jakie są plusy i
    minusy takiego rozwiązania ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-28 10:03:06
    Temat: Re: Dostęp do netu przez radiolini
    Od: Darek Sionek <d...@g...waw.pl>

    Gear wrote:

> [...]
    > Czy na początek 0,5Mbit/s wystarczy ?
    > Czy użytkownicy takiego dostępu mogą się wypowiedzieć jakie są plusy i

    ja polecam min. 1 mbit
    i jak porzadna firma to nie powinno byc minusow :)

    Darek

  • 3. Data: 2002-05-28 15:53:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 May 2002 06:02:37 +0000 (UTC), w <acv5ru$p7o$1@news.tpi.pl>,
    "Gear" <g...@p...fm> napisał(-a):

    > Chcę co? takiego założyć u siebie w budynku.
    > Jak? przepustowo?ć zamówić, będzie ok. 20 użytkowników z możliwo?ci? do 40.
    > Czy na pocz?tek 0,5Mbit/s wystarczy ?

    Na początek wystarczy, ale to zależy jakich masz użytkowników.
    Zawsze możesz zwiększyć transfer.