  • 1. Data: 2013-03-19 11:49:28
    Temat: Polećcie jakiś internet do netbooka
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czołem,

    Rok temu kilka osób z tej grupy poleciło mi dobry internet do netbooka.
    Karta SIM z Orange ważna rok z limitem 5 GB za ok 25 zł.

    Rok minął, konto wygasło. Co polecicie mi na dziś?
    Najlepiej na podobnych warunkach, ale mile widziane konto bezterminowe.
    Te 5 GB wystarczyło na rok z dużym zapasem.

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-03-19 12:10:06
    Temat: Re: Polećcie jakiś internet do netbooka
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

> [...]
    > Najlepiej na podobnych warunkach, ale mile widziane konto bezterminowe.
    > Te 5 GB wystarczyło na rok z dużym zapasem.

    Aero ??

  • 3. Data: 2013-03-19 12:34:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-19 12:10, Chris pisze:
    > Marcin N nabazgrał(a):

    > Aero ??

    Słyszałem, że ma kłopoty z zasięgiem. Wolę nie eksperymentować.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-03-19 12:47:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 12:34, Marcin N pisze:

    > Słyszałem, że ma kłopoty z zasięgiem. Wolę nie eksperymentować.

    A co ryzykujesz?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-03-19 13:06:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Liwiusz nabazgrał(a):

    > A co ryzykujesz?

    Zasięg :)

  • 6. Data: 2013-03-19 13:07:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > Słyszałem, że ma kłopoty z zasięgiem. Wolę nie eksperymentować.

    A ja słyszałem że w Ameryce biją murzynów ....

  • 7. Data: 2013-03-19 14:58:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zasięg :)

    27 zł i mozesz przeteestowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 8. Data: 2013-03-19 15:12:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Osobnik posiadający mail c...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:
    > 27 zł i mozesz przeteestowac.

    Nie potrzebuję na razie, kolega obok mnie ma w tablecie i nie marudzi na
    razie że coś jest nie tak.

  • 9. Data: 2013-03-19 18:58:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie potrzebuję na razie, kolega obok mnie ma w tablecie i nie marudzi na
    > razie że coś jest nie tak.

    pomimo odpowiedzi bezpośrednona twój post, informacja była raczej dla
    Marcina.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 10. Data: 2013-03-20 01:02:22
    Od: "empe" <e...@s...pl>

[...]

    Trzeba było doładować za 5 pln i przedłużyć ważność konta na następne 12
    m-cy.
    Zdaje się ze jeszcze są na aukcjach internetowych jakieś karty z OFnK z
    limitem danych do nabycia.

    --
    empe