  • 1. Data: 2013-03-18 16:39:06
    Temat: UOKiK ws stawek do P4
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/uokik-wszczal-pos
    tepowanie-antymonopolowe-ws-wyzszych-stawek-do-play,
    2,3,27767.html
    lub:
    http://goo.gl/UEpNO

    A jak mowilem ze tak bedzie, to mnie tu studzono ,,niedasizmem'' :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 2. Data: 2013-03-18 16:59:29
    Temat: Re: UOKiK ws stawek do P4
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 15:39:06 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

> [...]
    > lub:
    > http://goo.gl/UEpNO
    >
    > A jak mowilem ze tak bedzie, to mnie tu studzono ,,niedasizmem'' :-)

    Ale za tym powinny iść kary w miliony. A skończy się zapewne jakimiś
    bzdetami po 10 tysięcy :-(

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 3. Data: 2013-03-18 17:01:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 16:59:29 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Ale za tym powinny iść kary w miliony. A skończy się zapewne jakimiś
    > bzdetami po 10 tysięcy :-(

    Może skończyć się niczym, jeżeli są taryfy z równymi stawkami dostępne
    równolegle ze starymi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-03-18 17:26:16
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 16:01:33 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Może skończyć się niczym, jeżeli są taryfy z równymi stawkami dostępne
    > równolegle ze starymi.

    Czyli skończy się niczym.