  • 1. Data: 2015-01-07 21:42:11
    Temat: Polećcie mysz.
    Od: JD <j...@g...com>

    W tej chwili używam Logitecha Performance MX,
    wcześniej też Logitech o podobnej ergonomii
    i kształcie (symbol wyleciał z pamięci).

    Proszę o polecenie czegoś co ma takie kółko bezwładnościowe,
    i żeby po roku _klik_lewym_klawiszem_nie_owocował_dwuklikiem_.

    FQ.wia mnie, jak chcę zaznaczyć duży plik do przeniesienia,
    a on mi się automagicznie otwiera, albo dwa okna (jedno nad drugim)
    chcę zamknąć pierwsze, zamykają się oba.

    Dowolny producent, do wydania 200+/_50.

    Obie myszy producenta L po ok roku dostały takiego objawu.

    JD

  • 2. Data: 2015-01-07 22:50:10
    Temat: Re: Polećcie mysz.
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2015 21:42:11 +0100, JD napisał(a):

    > Proszę o polecenie czegoś co ma takie kółko bezwładnościowe,
    > i żeby po roku _klik_lewym_klawiszem_nie_owocował_dwuklikiem_.

    Obawiam się, że takich myszy nie robią. Ja w swoim Logitechu co ok. 2 lata
    wymieniam mikrostyki.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2015-01-07 23:32:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik GLaF g...@n...takiego.numeru.pl ...

    > Obawiam się, że takich myszy nie robią. Ja w swoim Logitechu co ok. 2
    > lata wymieniam mikrostyki.

    Mam najprostsząmysz HP - katowana wrecz bo codziennie ładnych pare godzin
    uzywania, czesto klikania.
    Nie zauwazyłem problemów z klikiem dwuklikiem.

    Ale o co chodzi z kółkiem?

  • 4. Data: 2015-01-08 10:43:53
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2015-01-07 o 21:42, JD pisze:
    > W tej chwili używam Logitecha Performance MX,
    > Proszę o polecenie czegoś co ma takie kółko bezwładnościowe,
    > i żeby po roku _klik_lewym_klawiszem_nie_owocował_dwuklikiem_.
    Myszkę masz fajną. Kup sobie taki mikrostyk http://goo.gl/HD3SR3
    przelutuj i zapomnij na 2 lata o problemie. Sam juz wymienialem w Razer
    Respawn 2x i w Logitechu LX7 :)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 5. Data: 2015-01-08 11:15:51
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2015-01-07 23:32, Budzik pisze:

    > Ale o co chodzi z kółkiem?

    Niektóre myszy (np. Logitech) umożliwiają wyłączenie skokowego działania
    kółka. Wtedy możesz rozpędzić takie kółko i szybko przewinąć bardzo
    długą stronę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2015-01-08 11:28:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > wcześniej też Logitech o podobnej ergonomii
    > i kształcie (symbol wyleciał z pamięci).
    >
    > Proszę o polecenie czegoś co ma takie kółko bezwładnościowe,

    To ma chyba tylko Logi w swoich myszkach.

    Może taka http://www.logitech.com/pl-pl/product/7108

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-01-08 11:38:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2015 21:42:11 +0100, JD napisał(a):

    A4 Tech X7

    Jedyna awaria, to rolka przewijania, ktora przestala dobrze dzialac po
    jakichs 4 latach (w sumie mam te mysz z 8-9 lat). Lakier miejscami
    poschodzil, ale dziala bez zarzutu (komputer jest wlaczony po 10-12 godz.
    dziennie).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2015-01-08 13:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Rezmer p...@b...pl ...

    > Niektóre myszy (np. Logitech) umożliwiają wyłączenie skokowego działania
    > kółka. Wtedy możesz rozpędzić takie kółko i szybko przewinąć bardzo
    > długą stronę.

    Rozumiem, nie wiedziałem.
    Dzięki za wyjaśneinie.

  • 9. Data: 2015-01-08 16:55:46
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2015-01-08 o 10:43, Tasiorsa pisze:
    > Myszkę masz fajną. Kup sobie taki mikrostyk http://goo.gl/HD3SR3
    > przelutuj i zapomnij na 2 lata o problemie. Sam juz wymienialem w Razer
    > Respawn 2x i w Logitechu LX7 :)

    Dzięki za odpowiedzi, popróbuję z tym microstykiem,
    choć lutowniczy ze mnie marny :)

    JD

  • 10. Data: 2015-01-08 18:55:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Myszkę masz fajną. Kup sobie taki mikrostyk http://goo.gl/HD3SR3
    > przelutuj i zapomnij na 2 lata o problemie. Sam juz wymienialem w Razer
    > Respawn 2x i w Logitechu LX7 :)

    2 lata? co wy z tymi myszami robicie. Mi microstyk tylko raz poszedł bo
    myszkę używałem juz 7 lat.
    Pierwszego blaszaka kupiłem w 95 i od tego czasu miałem tylko 5 myszek!
    3 zmieniałem kiedy były zupełnie sprawne.

    --
    @foe_pl