  • 1. Data: 2015-01-07 18:47:37
    Temat: naprawiacie monitory?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak zapytam, czy na tej grupie są osoby naprawiające monitory i drukarki
    komputerowe?

  • 2. Data: 2015-01-07 18:55:24
    Temat: Re: naprawiacie monitory?
    Od: Jawi <g...@p...fm>

  • 3. Data: 2015-01-07 18:58:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to miłe, prawie jak w wolnej europie...

    a czy mogą się ujawnić, czy ze strachu przed konsekwencjami wspólnoty
    chowają się po kątach...

  • 4. Data: 2015-01-07 19:04:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dobra nie będę ściemniał, od czego bardzo mocno grzeje się tranzystor w
    przetwornicy monitora LG?

  • 5. Data: 2015-01-07 19:25:46
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > dobra nie będę ściemniał, od czego bardzo mocno grzeje się tranzystor w
    > przetwornicy monitora LG?
    od prądu :-)

  • 6. Data: 2015-01-07 19:26:19
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2015 19:04:11 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > dobra nie będę ściemniał, od czego bardzo mocno grzeje się tranzystor w
    > przetwornicy monitora LG?

    te osoby zyja z tej wiedzy, wiec zanies ten pieprzony monitor do nich i za
    symboliczna
    kwote ci naprawia

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2015-01-07 19:40:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >dobra nie będę ściemniał, od czego bardzo mocno grzeje się tranzystor w
    >przetwornicy monitora LG?

    Od idiotycznych tekstów wypisywanych na ekranie przez skretyniałego
    właściciela.

  • 8. Data: 2015-01-07 19:43:44
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "R.e.m.e.K" napisał:

    > zanies ten pieprzony monitor do nich i za symboliczna
    > kwote ci naprawia

    Za symboliczną kwotę to uzyska poradę, aby zamontował se wiatraczek. Jeśli
    nawet jest to kwestia tylko wymiany grzejącego się elementu (co wcale nie
    jest takie pewne), to koszt rozkręcenia, diagnostyki, samej wymiany i
    wygrzania urządzenia wcale nie będzie symboliczny. Zwłaszcza "w wolnej
    europie" ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2015-01-07 20:27:33
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2015 19:43:44 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > jest takie pewne), to koszt rozkręcenia, diagnostyki, samej wymiany i
    > wygrzania urządzenia wcale nie będzie symboliczny. Zwłaszcza "w wolnej

    No wiesz, zakladam, ze glupek ma zwykly, tani monitor, a dzis mozna kupic NOWY
    monitor
    tego rodzaju za grosze, wiec naprawa musi byc symboliczna lub ...zadna :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2015-01-07 20:50:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 19:26, R.e.m.e.K pisze:
    > te osoby zyja z tej wiedzy, wiec zanies ten pieprzony monitor do nich i za
    symboliczna
    > kwote ci naprawia
    Symboliczną? No nie żartuj. Poszedłem do "naprawiacza laptopów" i
    zapytałem ile będzie mnie kosztowała naprawa polegająca na wyciągnięciu
    hot airem wskazanego przeze mnie elementu smd i wstawienie w to miejsce
    nowego. "50 do 100 zł". Dodam, że element niezwykle skomplikowany bo to
    bezpiecznik, a wartość laptopa jakieś 500zł :-)

    Maciek